Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@06:58:17 GMT

۲۶ هزار نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۷۲۶

۲۶ هزار نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند

طبق جدیدترین آمار منتشره، شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه به حدود ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار نفر رسیده که از این تعداد، ۴۷۷ هزار نفر همچنان بیمار بوده و بیش از ۱ میلیون و ۷۷۸ هزار بیمار هم بطور کامل درمان شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (دوشنبه) گزارش داد که تعداد موارد تایید شده از بیماری کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته، با شناسایی 26 هزار و 338 مورد جدید آلودگی، به دو میلیون و 295 هزار و 654 (2295654) نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز قبل، تعداد مبتلایان جدید 26 هزار و 683 نفر اعلام شده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این اطلاعات، بیشترین موارد جدید آلودگی، در شهر مسکو - 6 هزار و 511 مورد (24.7 درصد موارد در کل کشور)، در سن‌پترزبورگ - 3 هزار و 691 (14 درصد)، در منطقه مسکو - یک هزار و 64 مورد (4 درصد)، در منطقه نیژنی نووگوراد - 458 مورد (1.7 درصد) و در منطقه سه‌وردلوفسک- 381 مورد (1.4 درصد) شناسایی شده است.  

در حال حاضر در همه 85 منطقه فدرال روسیه، 477 هزار و 55 نفر همچنان بیمار بوده و تحت درمان قرار دارند.

این ستاد یادآور شد، تعداد بیماران بهبود یافته طی 24 ساعت اخیر در روسیه، 7 هزار و 247 مورد افزایش یافت. بدین ترتیب، در مجموع یک میلیون و 778 هزار و 704 فرد از قبل مبتلا در این کشور بهبود یافته‌اند. تعداد موارد بهبود یافته، به 77.5 درصد تعداد کل افراد آلوده کاهش یافته است.

به طور خاص، طی روز گذشته، یک هزار و 830 بیمار در سن پترزبورگ، 592 نفر در منطقه مسکو، 449 نفر در منطقه خاباروفسکی، 412 نفر در منطقه نیژنی نووگوراد و 383 نفر در منطقه سه‌وردلوفسک، پس از بهبودی از بیمارستان‌‌ها مرخص شدند.

ضمن اینکه، تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه هم طی روز گذشته 368 مورد افزایش یافت. در حالی‌که این رقم روز قبل، 459 مورد ثبت شده بود. بدین ترتیب، در مجموع تاکنون 39 هزار و 895 بیمار بر اثر این عفونت جان خود را از دست داده‌اند.

به طور خاص، در 24 ساعت اخیر، 20 مورد مرگ در هر یک از مناطق سن پترزبورگ و مسکو ثبت شده، 23 مورد  در منطقه کراسنویارسک  15 مورد در مناطق راستوف و نیژنی نووگوراد و 14 مورد هم در منطقه پرمسکی ثبت شده است.  

این ستاد بطور جداگانه افزود، در شهر مسکو، طی یک روز گذشته، 74 بیمار دیگر جان باختند، تا تعداد قربانیان ویروس کرونا در پایتخت روسیه به 8 هزار و 902 نفر افزایش یابد. در عین حال در این شهر، 5 هزار و 73 بیمار مبتلا به کووید-19 هم درمان شده است. تعداد کل افرادی که از عفونت بهبود یافته‌اند به 452 هزار و 184 نفر افزایش یافته است.

تاکنون 2 میلیون و 269 هزار نفر در روسیه به کرونا مبتلا شده‌اندثبت رکورد بالای 27 هزار مورد ابتلای روزانه به کرونا در روسیهابتلا به کرونا باز هم در روسیه رکورد جدید برجای گذاشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا کرونا در روسیه نفر در منطقه بهبود یافته روز گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟