Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که وعده پرداخت ماهیانه 100 میلیون ریال به ازای اندک سرمایه به کاربران فضای مجازی داده بود.

سرهنگ "داود معظمی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت که با فردی در فضای مجازی آشنا شد که مدعی بود با کمترین سرمایه گذاری در بورس می تواند ماهیانه بیش از 10 میلیون تومان سودآوری در بازار سهام بورس داشته باشد ولی با واریز سرمایه خود به شماره حسابی که اعلام کرده بود، نه تنها سودآوری نداشته بلکه دیگر پاسخ گوی تماس تلفنی هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از ارجاع پرونده به پلیس فتا،  بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در فضای مجازی به تبلیغ سودآوری فراوان با اندک سرمایه می پردازد.

رئیس پلیس فتا بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم وشناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت؛ متهم در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس فتا به کاربران فضای مجازی هشدار داد: افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند که تبلیغات فریبنده و غیرمعقول از مهمترین این موارد است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا سرهنگ گودرزی کلاهبرداری فضای مجازی سودآوری ناجا دستگیری بورس فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار