Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در مراسم امضای توافقنامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف و ناهیان از منکر با بیان اینکه قلم علما جامعه دارای تأثیرگذاری بسیار خوبی ذر جامعه است، اظهار کرد: شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی برای تأثیرگذاری قلم علما به میدان و جبهه‌ها رفته و به همین دلیل می‌توان گفت قلم علما دارای جایگاه بالاتری نسبت به خون شهدا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی قلم علما را سرچشمه هر اتفاقی دانست و افزود: بنابر آیات و روایان اگر در جامعه‌ای ناشکری به هر میزانی وجود داشته باشد آن جامعه با عذاب مواجه می‌شود لذا بزرگ‌ترین منکر موجود در هر جامعه‌ای ناشکری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر استفاده درست سرمایه‌داران از سرمایه خود در مسیری درست و الهی گفت: خوشبختانه همه‌چیز در کشور ما وجود دارد و چیزی در حوزه مواد اولیه کم نداریم ولی بعضاً برخی از سرمایه‌داران پول خود را در مسیر نادرست و منکر استفاده می‌کنند.

فلاحتی با اشاره به جایگاه ویژه افراد ترویج‌دهنده فرهنگ دینی در پیشگاه پروردگار تصریح کرد: وهابیون، سلفی‌ها و مسیحیان بری تبلیغ دین خود هزینه‌های بسیار زیادی را انجام می‌دهند تا تفکر خود را در جوامع مختلف رواج دهند لذا کسانی که برای ترویج و احیای فریضه دینی امربه‌معروف و نهی از منکر اقدام می‌کنند جایگاه بسیار ویژه‌ای در پیشگاه پروردگار دارند.

وی با اذعان به اینکه دامنه امربه‌معروف و نهی از منکر در کشور بسیار وسیع است، بیان کرد: فساد در هر جای جامعه در هر مکانی ممکن است دیده ‌شود به همین دلیل باید دامنه امربه‌معروف و نهی از منکر را وسیع‌تر کرده و این امر بسیار مهم در تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نهادینه و اجرایی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با ابراز خرسندی از امضا تفاهم‌نامه در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: اینکه انجام کار پژوهشی در حوزه امربه‌معروف بسیار مهم است و مردم باید نتیجه آن را به‌صورت عملی در جامعه دیده شود زیرا بنای امربه‌معروف و نهی از منکر امیدآفرینی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ استان گیلان نهی از منکر نماینده ولی فقیه امربه معروف و نهی از منکر قلم علما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه