Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: به دلیل مشکلات عدیده ناشی تحریم‌های ظالمانه، هیچ محموله جدید از واکسن آنفلوآنزا به کشور وارد نشده است.

قدس آنلاین: دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و داروی کشور در در رابطه با آخرین وضعیت واردات واکسن  آنفلوآنزا به کشور، به قدس آنلاین گفت: همان طور که پیش از این نیز عنوان شده است به دلیل مشکلات عدیده‌ای که به واسطه تحریم های ظالمانه کشور با آن مواجه شده‌ایم، هیچ محموله جدیدی از واکسن آنفلوآنزا به کشور وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور در پاسخ به این پرسش که آیا واکسن آنفلوآنزایی که تاکنون وارد کشور شده کفاف آن بخش از جامعه که در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا قرار دارند همچون کادر درمان؛ افراد دارای بیماری زمینه ای ، زنان باردار، بیماران قلبی و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی را می‌دهد یا نه گفت: واکسن آنفلونزای وارداتی که در سال جاری وارد کشور و توزیع شده است بیش از سال‌های گذشته بوده و برخی از گروه‌های اولویت دار هم این واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: تلاش‌ها برای رفع مشکل و واردات محموله های جدید واکسن آنفلوآنزا ادامه دارد و به محض ورود محموله جدید واکسن بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سطح کشور توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کیانوش جهانپور واکسن آنفلوآنزا واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست