Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرمندان انجمن‌های هنرهای ‌نمایشی کشور در محکومیت ترور شهید فخری زاده دل‌نوشته‌ای را منتشر کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شعب سراسر کشور با توجه به حادثه تروریستی روز جمعه هفتم آبان‌ماه که منجر به شهادت شهید محسن فخری‌زاده شد دل‌نوشته‌ای را منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

 سردار دیگری خون خود را به پای درخت انقلاب ریخت تا تنومندتر از همیشه، در برابر بی‌عدالتی‌های جهان استوار باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خیل هم‌رزمانش پیوست و دعوت حق را لبیک گفت اما از او باید درسی آموخت که دنیای امروزمان تشنه آن است: «خدمت کردن به وطن، بی‌نام و نشان» او در چهار دهه گذشته تمام خود را صرف پیشرفت انقلاب و کشور در حوزه علم و فن‌آوری کرد اما نام و نشانش برای بسیاری از ایرانیان تا لحظه شهادت ناشناخته بود. چه شیرین و انسانی است این‌گونه بزرگوارانه در خدمت وطن خود بودن.

انجمن هنرهای نمایشی ایران و کلیه شعب استانی در سراسر کشور، شهادت مظلومانه این دانشمند هسته‌ای را به خانواده ایشان و همه ملت ایران تسلیت گفته و آرزومند است که منش و روش رفتاری آن دانشمند عزیز، در سطوح مختلف مدیریتی نهادینه شود.

ترور نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی است و عاملین این جنایت بدون شک ضعیف‌ترین عالمند و روزی به خاطر این خون‌های ریخته‌شده کمر خواهند شکست.»  

برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهراننیاز فضای تئاتر مقاومت به مدیریت و برنامه‌ریزی/ مدیریت سلیقه‌ای از آسیب‌های تئاتر مقاومت است

انتهای پیام/ 

                                                                                                          

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده اداره کل هنرهای نمایشی شهید فخری زاده اداره کل هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6088659 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد