Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:10:42 GMT

واکسیناسیون و سم پاشی 14800 راس دام در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۰۲۶

واکسیناسیون و سم پاشی 14800 راس دام در ایرانشهر

محمد امین حسینی از واکسیناسیون و سم پاشی 14 هزار و هشتصد راس دام در ایرانشهر خبر داد و گفت: دامداران شهرستان ایرانشهر برای پیشگیری از بروز بیماری ها در دام، نسبت به واکسینه کردن به موقع آنان اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد امین حسینی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون  بیان کرد: واکسیناسیون و سم پاشی 14 هزار و هشتصد راس دام به صورت رایگان در تمامی روستاهای بخش دامن توسط کارشناسان این اداره صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام با اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار از سوی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به مدت هفت شبانه روز انجام شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سم‌پاشی دام‌ها و محل نگهداری آنها از مهمترین راه‌های موثر در پیشگیری از شیوع بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی صحیح و انجام به موقع و مناسب عملیات سم پاشی بدن و جایگاه دام همواره مورد تاکید کارشناسان دامپزشکی است.

انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سم پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!

چمران درباره پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران گفت: بنده از جزئیات این موضوع اطلاع ندارم اما این مبلغ برای کمک‌هزینه مسکن بوده است و مشخص نیست که این رقم به‌صورت وام بوده یا شکل دیگری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران واکنش نشان داد.

تسنیم در خبری نوشت: مهدی چمران پیش از آغاز دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعات مختلفی از جمله مصوبه‌ای برای خاورشهر، اصلاحات نرخ‌های سازمان آتش‌نشانی و همچنین حسابرسی‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه روز گذشته در شهرداری منطقه ۱۷ از حضور یکی از اعضای شورای شهر تهران (شربیانی)، ممانعت به‌عمل آمده است این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: ممانعتی بابت حضور این عضو شورای شهر تهران انجام نشده است و تنها شهردار منطقه حضور نداشته است که پیگیری ما نشان از آن دارد که شهردار منطقه پیش از این مرخصی گرفته است اما برخی از معاونین وی در شهرداری منطقه حضور داشته‌اند.

رئیس شورا ادامه داد: قاعدتاً اعضای شورای شهر وقتی در شهرداری‌های مناطق حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود که شهرداران نیز این‌گونه بازدیدها را به ساکنان منطقه اعلام کنند تا مردم و شهروندان‌ آن منطقه حضور پیدا کنند تا موارد و احیاناً مشکلات خود را مطرح کنند. انتظار ما این است که همکاری خوبی در این بخش از سوی شهرداران مناطق وجود داشته باشد.

چمران گفت: شورا به‌عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری است و می‌تواند در همه موضوعات نظارت داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران تصریح کرد: بنده از جزئیات این موضوع اطلاع ندارم اما این مبلغ برای کمک‌هزینه مسکن بوده است و مشخص نیست که این رقم به‌صورت وام بوده یا شکل دیگری است.

رئیس شورا در پاسخ به این پرسش که پرداخت چنین مبالغی نیاز به مجوز شورا دارد یا خیر ابراز کرد: این موارد در اختیار شهردار تهران است اما باید شورا نیز از آن اطلاع داشته باشد.

چمران همچنین در واکنش به صحبت‌های استاندار تهران در ارتباط با جابه‌جایی آرادکوه به محل دیگری تصریح کرد: این‌که آرادکوه محل فعلی دفن زباله جابه‌جا شود امکان‌پذیر نیست اما می‌توان جای جدیدی را برای دفن زباله‌ها در نظر گرفت چرا که جابه‌جایی آرادکوه با توجه به شرایطی که دارد هزینه زیادی را در بر خواهد داشت اما همان‌طور که گفته شد می‌توان مکان جدیدی را برای دفن زباله احداث کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورا از محل دفن جدید زباله‌های پایتخت اطلاع دارد یا خیر گفت: هنوز اطلاعاتی در این خصوص به بنده نرسیده است یا من اطلاع ندارم اما همان‌طور که گفته شد جابه‌جایی آرادکوه امکان ندارد اما می‌توان محل جدیدی را برای دفن زباله‌ها احداث کرد و می‌توان از دستگاه‌های جدید زباله‌سوز (۵ الی ۶ هزار تنی) استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره