Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:33:09 GMT

جایزه «الوند» فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۰۹۹

جایزه «الوند» فراخوان داد

فراخوان سومین دوره جایزه ادبی «الوند» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» (کتاب سال شعر «الوند» و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است با توجه به شرایط عمومی ناشی از همه‌گیری و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فقط فایل PDF کتاب‌ چاپ اول خود را که در سال ۱۳۹۸ خورشیدی در ایران منتشر شده (در شناسنامه اثر باید سال انتشار  ۱۳۹۸ درج شده باشد)، برای دبیرخانه این جایزه بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرخانه جایزه «الوند» همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه‌مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی «الوند» تلقی کرده و البته تنها کتاب‌های فرستاده‌شده (فایل PDF کتاب) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

پیرو این اطلاع‌رسانی عمومی، جایزه ادبی «الوند» با شرایط و قواعد زیر فراخوان سومین دوره را منتشر کرده است:

۱- جایزه ادبی «الوند» به صورت خصوصی برگزار می‌شود و با نهادهای فرهنگی همکاری می‌کند.
۲ – جایزه ادبی «الوند» در بخش قالب، سن، جنسیت، موضوع و… محدودیتی ندارد.
۳ - مهلت فرستادن آثار برای سومین دوره تا پایان آذر ۱۳۹۹ خواهد بود.
۴ – جایزه «الوند» مانند دو دوره گذشته دو تندیس به برگزیدگان اهدا خواهد کرد. یک تندیس به‌عنوان برگزیده «کتاب سال شعر الوند» و یک تندیس ویژه «انجمن علمی نقد ادبی ایران» خواهد بود. 
۵ –کتاب منتخب در بخش تندیس ویژه «انجمن علمی نقد ادبی ایران» توسط داوران انجمن بررسی و اعلام خواهد شد.
۶ – شاعران و ناشران محترم می‌توانند به نشانی تلگرام Ketabesaalealvand@ جایزه یا ایمیل jayezeyeadabiealvand@gmail.com کتاب‌ها را به دبیرخانه جایزه بفرستند. 
۷ - در صورت طرح پرسش می‌توانید از طریق تلگرام با آدرس Ketabesaalealvand@ ارتباط برقرار کنید.
۸ - اخبار از طریق کانال تلگرامی جایزه به آدرس jayezeyeadabiealvand@ اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۹ – برگزاری آیین پایانی این دوره از جایزه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایزه الوند جایزه ادبی الوند جایزه ادبی سومین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق (ع) مرد مبارزه، مرد علم و دانش و مرد تشکیلات بود.

وی افزود: همه حرفهای درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، همه آنها را امام صادق (ع) به شکل درست بیان و با تحریفات مقابله کرد.

امام جمعه الوند رهبر معظم انقلاب، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت دانست و با اشاره به اینکه آموزش وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست اضافه کرد: هویت سازی نسل نوجوان و جوان و ایجاد شوق و امید در او، تحول مستمر، توانمندسازی مادی و غیرمادی معلمین، حمایت از مراکز تربیت معلم، تقویت معاونت پرورشی و الگوسازی در جامعه معلمین، مهمترین سرفصل‌های کاری آموزش وپرورش است.

وی با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در نظام آموزشی دولت سیزدهم رخ داد، ادامه داد: هنوز هم بودند کسانی که در بدنۀ دولت به این سند اعتقاد داشتند این سند به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود درحالیکه برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: غرب برای نجات خودش هم که شده چاره‌ای جز حمله به مقوله حجاب و عفاف در ایران اسلامی ندارد.

وی عنوان کرد: فتنه زن، زندگی، آزادی یک اتفاق و رخداد صرف در پاییز ۱۴۰۱ نبود بلکه یک رویداد با برنامه حداقل ده ساله بود که دستکم از ابتدای دهه ۹۰ به تدریج شروع شده بود.

امام جمعه الوند ادامه داد: رهبر معظم گسترش تظاهرات حمایت از ملت فلسطین در آمریکا و کشورهای دیگر را نشانه استمرار اولویت مسئله غزه در افکار عمومی جهان دانستند و فرمودند جنایات رژیم صهیونیستی و همدستی آمریکا با او، حقانیت مواضع نظام و ملت ایران را در نفی رژیم اشغالگر و بدبینی به آمریکا اثبات کرد و همه بدانند هیچ راه حلی برای حل مسئله فلسطین جز بازگشت این سرزمین به صاحبان مسلمان، یهودی و مسیحی آن وجود ندارد و روابط با رژیم صهیونیستی و عادی سازی، مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری ائمه جمعه را از ورود به کارهای اقتصادی منع کرده‌اند، ادامه داد: فشارها در رابطه درآمدها و هزینه‌های مصلی و نماز جمعه برای منصرف شدن ما از مبارزه با فساد در الوند است اما ما از مباره با فساد دست بر نخواهیم برداشت ولو بعضی‌ها احساس خطر کنند.

کد خبر 6095737

دیگر خبرها

  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی