Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:47:57 GMT

سه هزار و ۳۱۵ نفر در گیلانغرب غربالگری کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۱۰۱

سه هزار و ۳۱۵ نفر در گیلانغرب غربالگری کرونا شدند

دکتر شاپور جهانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اجرای موفق طرح شهید سلیمانی برای اعضای کمیته این طرح آموزش های لازم ارایه شده تا این آموزش ها به صورت همگانی به عموم مردم تحت عنوان هرخانه یک پایگاه سلامت ارایه شود.

وی اظهار داشت: این برنامه در راستای اقدام های صورت گرفته به منظور کنترل همه گیری بیماری کووید ۱۹ انجام شده که در این رابطه آموزش‌های لازم به ۲۲ کارشناس مرتبط ارایه شده تا این کارشناسان با ارایه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها در زمینه مشکلاتی که با آن مواجه هستند در موارد سرپایی مداوا و درمان بلافاصله صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: در موارد اورژانسی بیماران برای نمونه گیری به بیمارستان و مرکز ۱۶ ساعته ارجاع می شوند.

جهانی گفت: در سطح روستاها نیز طرح شهید سلیمانی با نظارت مسوولان مراکز بهداشتی درمانی دهستان ها و همکاری پایگاه‌های بسیج در حال انجام است و در سطح شهر چهار تیم نظارتی و در سطح روستاها ۶ تیم با همکاری بسیج و هلال احمر نظارت لازم را بر اجرای طرح دارند.

او اضافه کرد: آخرین آمار افراد مبتلا در این شهرستان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ۹۳۷ تن بودند که از این تعداد متاسفانه ۵۱ مورد فوت کردند و هم اکنون نیز ۱۵ بیمار در بیمارستان الزهرا (س) بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

کرونا ۶ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت ۶ کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، تعداد فوتی‌های استان به هزار و ۲۵۱ نفر رسید

«مهدی محمدی» افزود: ۲ نفر در شهرستان هرسین و در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز هر کدام یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۷ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴۳ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۷۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۷۶۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.  

برچسب‌ها گیلانغرب ویروس کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب ویروس کرونا محدودیت های کرونا گیلانغرب ویروس کرونا محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال