Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب، سیاست جمهوری اسلامی ایران ضربه زدن به دشمنی بوده که زبونی خود را با ترور دانشمندان کشور، نمایان می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمند شهید فخری‌زاده در زمینه تولید کیت‌های تشخیصی کرونا، یکی از محورهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در حالی که کیت‌های تست کرونا به سختی و با محدودیت وارد ایران می‌شد، مجموعه تحت مدیریت دکتر فخری زاده فعالیت‌های چشمگیری در تولید کیت‌های تشخیصی تست کرونا انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: این اقدام شهید فخری زاده باعث حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران و ظهور و بروز در مجامع بین‌المللی است و نباید غافل شد که پیشرفت دانش هسته‌ای، پزشکی، نظامی و دفاعی ما باعث خشم استکبار جهانی می‌شود.

حجت‌الاسلام نظیری اذعان کرد: باید گفتمان و ادبیات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر دشمن را آرام بگذاریم، آنها آرام نخواهند نشست، احیا شود.

وی یادآور شد: ایستادگی در برابر استکبار، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، بازگشت به فضای غنی‌سازی اورانیوم و قطع دخالت بیگانگان در فضای هسته‌ای، مطالبه‌گری مردم از حاکمیت است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در فضای جامعه است، گفت: دشمنان با ایجاد گرانی، تورم و فشار به اقتصاد کشور و معیشیت مردم، به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند که مردم باید هوشمندانه این توطئه را نقش برآب کنند.

حجت‌الاسلام نظیری تاکید کرد: القای این معادله به جامعه از سوی دشمن است که گرانی و تورم نتیجه مقاومت و تحریم است و نتیجه تحریم ضعف است که این حقیقت ندارد و مردم باید بدانند که مقاومت سختی به دنبال دارد لذا تا رسیدن به پیروزی در تحمل سختی‌ها و مشکلات، صبر در پیش گیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: ما خط انتقام را دنبال خواهیم کرد و دشمن ضربه جبران‌ناپذیری را بابت این جسارت خواهد خورد و بداند که از جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهد بود.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذر- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک دستگاه خودروی نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری‌زاده به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارد شده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها برجام تروریسم همدان سازمان تبلیغات اسلامی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام تروریسم همدان سازمان تبلیغات اسلامی برجام تروریسم همدان سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6098027

دیگر خبرها

  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر