Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس تدوین بودجه ۱۴۰۰ به نحوی که ضمن بهینه سازی ارقام و ساختار آن موجب افزایش رشد اقتصادی و حمایت از افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا شود تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: با توجه به فرا رسیدن موعد بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس،  جلسه امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی اولویت‌های بودجه در سال آینده تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جلسه با توجه به اهمیت بودجه در پارامترهای مختلف کشور بسیار ضروری و مهم بود، افزود: ابتدا کلیاتی از مسایل مختلف مجلس مطرح و سپس به طور ویژه بر بحث بودجه متمرکز شدیم،  اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم در ادامه مسائل و دغدغه های خود را در بحث بودجه مطرح و مورد بحث قرار دادند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس بیان کرد: موضوع اصلاح ساختار بودجه در این نشست مورد تاکید رئیس مجلس و نمایندگان قرار گرفت، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات طی چند ماه گذشته به طور ویژه بحث اصلاح ساختار بودجه را مورد بررسی قرار داد و اکنون هم در صحن علنی در حال بررسی است، همچنین در این نشست توجه به تاثیر درآمدهای حاصل از نفت و افزایش هزینه‌های ناشی از شیوع کرونا بر دیگر مسائل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

مفتح تاکید کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام نظرات نمایندگان یک جمع‌بندی نسبت به مسائل داشتند و اعلام کردند، با توجه به حساسیت ها و ویژگی‌های منابع مالی در بودجه سال آینده باید توجه نسبت به حال مردم آسیب دیده از شیوع کرونا و تاثیر تحریم‌ها بر درآمدهای حاصل از فروش نفت مورد توجه قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: قالیباف بیان کرد، براین اساس تاثیر دو موضوع درآمدهای نفتی و کرونا باید بر مباحث اقتصادی مدنظر قرار بگیرد و بودجه ۱۴۰۰ به نحوی تدوین شود که ضمن بهینه سازی ارقام و ساختار آن موجب افزایش رشد اقتصادی و حمایت از افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا شود.

وی تاکید کرد: این مسایل نیاز به هماهنگی کامل همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دارد تا تمامی اصلاحات ساختار بودجه بتواند در بودجه سال آینده خود را نشان دهد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: بودجه و محاسبات مجلس کمیسیون برنامه شیوع کرونا آسیب دیده رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی والیبال با حضور لژیونرها پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد.

میلاد عبادی پور در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: بعد از نسل قدیمی که در فدراسیون والیبال بودند، احساس می‌کنم توجه مسئولان به همه ورزش‌ها و به خصوص والیبال کمتر شده است. ما سرباز وطن هستیم و هیچ چشم داشتی نداریم. همه بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند، برخی بازیکنان از لیگ های خودشان برگشتند و بلافاصله به تمرینات آمدند.

وی گفت: یک سری مشکلات است و امیدوارم شما آن را در نظر بگیرید. تقوی رییس فدراسیون ما را حمایت کرده و حتی از جیب خودش هزینه کرده است. ورزش برای همه مهم است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. اما واقعیتش این است که یک سری کمبودها داریم و امیدوارم بیشتر حمایت شویم. امسال سال مهمی است و کمترین امکانات برای ما پروازهای بیزینس کلاس است. حداقل‌ترین زمان رسیدن ما به مکان مسابقات ۳۰ ساعت است که این زمان برای بازیکنان با این قد سخت است.

عبادی پور در پایان تاکید کرد: البته تقوی تا آن جا که توانسته برای ما پروازهای بیزینس کلاس در نطر گرفته اما فکر می‌کنم بودجه فدراسیون هم تمام شده و اگر ما به المپیک صعود کنیم بودجه‌ای برای المپیک نخواهیم داشت. همه ما برای مردم به اینجا آمدیم و خواهش می‌کنم بیشتر فدراسیون والیبال حمایت شود.

کد خبر 6099289

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد