Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون استاندار تهران با اشاره به هماهنگی توزیع مرغ با قیمت مصوب دولتی گفت: از ابتدای آذرماه ۴۰۰ تن مرغ در راستای متعادل سازی قیمت در بازار توزیع شده که تا ثبات قیمت ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع مرغ در سطح شهرستان اظهار داشت: در ماه های اخیر عرضه مرغ با فراز و نشیب قیمتی همراه بوده و دهک های پایین جامعه را با مشکل خرید مواجه کرده است که در این راستا هماهنگی به منظور توزیع مرغ با قیمت مصوب دولتی در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان ری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاوازی: بازار مرغ را کنترل کردیم/ در تدارک کنترل بازار تخم مرغ هستیمافزایش قیمت مرغ در شهرکرد/قیمت هر کیلو 27 هزار و 850 تومان تعیین شدنرخ مرغ در یزد ظرف یک هفته آینده به 20 هزار تومان می‌رسد

وی افزود: از ابتدای آذرماه در شهرستان ری 400 تن مرغ به منظور ایجاد تعادل قیمت در بازار توزیع شده و این روند تا ثبات قیمت مرغ در شهرستان ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: با هماهنگی و پیگیری ستاد تنظیم بازار شهرستان ری از روز گذشته مرغ کشتار روز نیز با قیمت دولتی در مرکز شهرستان، بخش ها و روستاهای تابعه در حال عرضه است و توزیع مرغ گرم استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد