Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مامانی دستیار هادی شکوری به شدت علیه مدیرعامل و سرپرست تیم چوکا موضع گیری کرد

شکست چوکای تالش مقابل ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران باعث شد مدیرعامل چوکا رای به برکناری هادی شکوری و محمدرضا مامانی، سرمربی و مربی این تیم بدهد.

به گزارش طرفداری، محمدرضا مامانی مربی تیم چوکا و دستیار هادی شکوری در این مورد به طرفداری گفت:

از همان هفته قبل متوجه شده بودیم که تصمیم دارند برای مان مشکل ایجاد کنند و با یک حکم برکنارمان کنند تا مربی خود را به تیم بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام مدیرعامل سرمربی اش را بعد از دو هفته کنار می گذارد؟

اگر قرار بود برکنار شوید پس چرا انتخاب شدید؟

خب از خودشان بپرسید. دلیل اخراج من و هادی شکوری را از خودشان بپرسید. هرچند مثل روز روشن است که دلیل این تصمیم چیست. وقتی دیدند بازیکن سفارشی نمیگیریم. وقتی دیدند بازیکن فلان تاجر را جذب نمی کنیم. وقتی دلال های منتخب شان را یکی یکی از محل تمرین رد کردیم، آن وقت فهمیدند که نمی توانند با این کادر فنی کار کنند.

این که می گویید از هفته قبل می دانستید این اتفاق می افتد جالب بود. نشانه هایی دیدید؟

بله. نهار و شام به بچه های ما نمی دادند. باورتان می شود. یعنی قرار بود ساعت 8 شب در هتل بچه ها غذا بخورند و ساعت 10 بخوابند. اما شام را ساعت 11 شب می فرستادند هتل. یا نهار همین طور قرار بود ساعت 11 نهار بفرستند و بچه ها بعد از یک ساعت استراحت تمرین کنند، اما ناهار را ساعت 2 ظهر می فرستادند. از چند روز قبل شروع کردند بازیکنان شهرستانی را که در هتل بودند یکی یکی رد کردن که ما پول نداریم که برای هتل بدهیم. بروید خانه بگیرید. آن وقت یک ریال هنوز به این بچه ها نداده اند.

بازیکنان چوکا هنوز پول نگرفته اند؟

بگو حتی یک ریال. هنوز یک ریال به هبچ کس نداده اند. بازیکن ما هفته قبل عروسی اش بود آمد از هادی شکوری پول دستی گرفت. چند بازیکن برای خورد و خوراک شان از هادی و من پول گرفتند. آن وقت بلافاصله بعد از بازی با ملوان روی سکو اعلام کردند کادر فنی برکنار شده و حکم به برکناری ما دادند، آن وقت آقای سرپرست بلافاصله رفت توی اتوبوس تیم و گفت کادر فنی اخراج شده، فردا 20 درصد پولتان را می دهیم. یعنی این قدر تابلو عمل می کنند.

نمی دانی قرار است چه کسی جانشین شما شود؟

خبر ندارم. اما از کمیته اخلاق درخواست می کنم کمی به اتفاقات فوتبال ورود کنند. چطور می شود یک مربی برود با مدیران باشگاه ها صحبت کند بگوید مربی تان را اخراج کنید من خودم اسپانسر می آورم؟ مگر می شود مربی برای این که کار کند با خودش اسپانسر این طرف و آن طرف ببرد. این مسائل نباید زیر ذره بین قرار بگیرد؟ همین اتفاق ها باعث می شود تا مدیرعامل و سرپرست تیم ها وقتی می بینند مربی شان زیر بار دلالی و بازیکن سفارشی نمی رود اخراج اش می کنند تا یکی از همان مربی هایی را بگیرند که این طرف و آن طرف می روند و می گویند با ما قرارداد ببندید ما اسپانسر 20 میلیاردی داریم!

نگفتی کدام مربی قرار است سرمربی چوکا شود؟

می گویند علی لطیفی. حالا بگردید ببینید علی لطیفی در تیم هایی که بوده چه کرده است.

 

همچنین بخوانید:

هادی شکوری: تا حقوقم را ندهند، در تمرینات چوکا شرکت می‌کنم/ دریافتی‌ ام منفی بود!

استارت ملوان برای صعود با اولین سه امتیاز مازیار

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدرضا مامانی هادی شکوری بچه ها آن وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال شامگاه چهارشنبه با تصمیم هیئت مدیره از سمت خود برکنار شد و بر اساس اعلام رئیس هیئت مدیره استقلال، دیگر در این باشگاه سمتی ندارد. ساعتی پس از این تصمیم هیئت مدیره شایعه عجیبی مطرح شد و این بحث در فضای مجازی پیچید که با توجه به تکمیل نشدن فرایند صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال، اخراج شدن مدیرعامل می‌تواند برای آبی‌ها گران تمام شده و احتمال عدم صدور مجوز حرفه‌ای و حذف از لیگ قهرمانان را برایشان به ارمغان بیاورد! البته این شایعه صحت ندارد، چون پیگیری‌های خبر ورزشی و اطلاعاتی که از فدراسیون فوتبال کسب کردیم حکایت از آن دارد که برای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعیین ساختار اهمیت دارد و تغییر افراد هیچ خللی در صدور مجوز ایجاد نمی‌کند.

حتی اگر علاوه بر علی خطیر، همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز برکنار شده یا استعفا بدهند اگر مدارک ارائه شده برای دریافت مجوز حرفه‌ای کامل باشد، هیچ شکلی برای تیم متقاضی ایجاد نمی‌شود و برکنار کردن علی خطیر از بابت صدور مجوز حرفه‌ای استقلال دردسری ایجاد نمی‌کند مگر اینکه این باشگاه پیرامون موارد دیگری نقص پرونده داشته باشد. طبق برنامه قرار است تکلیف مجوز حرفه‌ای استقلال حداکثر تا پنجم خرداد مشخص شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد