Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پژمانفر روحیه‌ استحکام و پایداری در بسیجیان را، یک تفکر دانست که در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی دارای تاثیرگذاری است و گفت: الگوی بسیج، تجربه موفقی برای پیشرفت و رشد جامعه اسلامی است که آثار مثبت آن را دیده و لمس کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «نصرالله پژمان فر» امروز(۱۰ آذر) در نشست طلبه بسیجی، مبانی و معیارها  به تبیین شاخصه های طلبه انقلابی و بسیجی پرداخت و با بیان اینکه مشارکت مراتبی دارد، گفت: مشارکت را می توان ضرورت اجتماعی برشمرد که ممکن است در هر جامعه ای اتفاق بیفتد اما از طرفی دیگر، مشارکت بر حسب وظیفه دینی و اخلاص و توجه به رضایت خداوند متعال در این عرصه اتفاق می افتد، که این بالاترین مرتبه و بهترین مدل مشارکت است، و در واقع بسیج در جامعه‌ اسلامی، چنین حضور مبارکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم مشهد در مجلس ضمن بیان خاطراتی از وجود روحیه مشارکت مردم، بر حسب وظیفه  دینی و اخلاص در زمان جنگ تحمیلی، یادآور شد: در مشارکتی که اخلاص و رضایت خداوند در آن مدنظر باشد، منشا مواهب و اثرات خیر در جامعه است که این نگاه تربیتی اهل بیت(ع) در مجموعه بسیج وجود دارد.

 

وی روحیه‌ استحکام و پایداری در بسیجیان را، یک تفکر دانست که در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی دارای تاثیرگذاری است، افزود: الگوی بسیج، تجربه موفقی برای پیشرفت و رشد جامعه  اسلامی است که آثار مثبت آن را دیده و لمس کرده ایم.

 

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر، ضمن ابراز اینکه بسیجی، انسانی کامل و شخصیتی است که تمام زوایای زندگی او در مسیر تعالی و اخلاص قرار دارد، بر لزوم الگوگیری از این روحیه و جریان فکری بسیج، در مسائل جامعه اسلامی تاکید و ابراز کرد: هر کجا با روحیه‌ اخلاص و جریان فکری جلو رفتیم، سبب پیشرفت و فتح الفتوحات برای جامعه شد که نمونه اش را در مسائلی مانند شبیه سازی، نانو، علوم تجربی و علوم انسانی، شاهد هستیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: الگوی بسیج نماینده مردم مشهد در مجلس نصرالله پژمان فر تفکر بسیجی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: ۲۲۰۰ گروه جهادی تخصصی و عمومی با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی نواحی توابع، توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی در توضیح برنامه‌ای این هفته، اظهار کرد: ۳۳۰ برنامه برای هفته بسیج از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی شده که تعدادی اجرا و تعدادی دیگر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های بسیج سازندگی طی دو سال اخیر، افزود: بسیج در کنار سایر وظایف و مأموریت‌ها در راستای حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است با محوریت بسیج سازندگی و با به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات در مناطق محروم و کم‌برخوردار اقدامات خوبی در بحث خدمت‌رسانی بی‌منت و باافتخار داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این سازمان در استان با به‌کارگیری ۲۲۰۰ گروه جهادی تخصصی و عمومی با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی نواحی توابع توانسته خدمات خوب و ارزنده‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار داشته باشد.

خزایی اضافه کرد: احداث و مرمت بیش از ۱۳۰۰ پروژه منازل نیازمندان، مساجد، غسالخانه‌ها، خانه‌های عالم روستایی، ساخت و مشارکت در ترمیم ۲۰۰ واحد کمیته امداد، آسفالت بیش از ۳۰ کیلومتر راه روستایی با مشارکت اداره کل راهداری استان، ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل نیازمندان و سایر امکان مورد هدف انجام شده است.

وی تصریح کرد: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی؛ ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، اهدای بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی بیش از ۱۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد، تهیه بیش از ۹۰۰۰ متر فرش سجاده‌ای برای مساجد روستایی و محلات کم‌برخوردار، نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی با هدف اشتغال پایدار به عنوان بخشی از خدمات این سازمان در حوزه غیر عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، اضافه کرد: سازمان بسیج سازندگی استان طی سال گذشته برای بیش از ۱۸۶۰ نفر شغل‌های خرد، خانگی و کارگاه‌های تولیدی پایدار ایجاد می‌کند.

خزایی در خصوص سهم بسیج سازندگی استان با اشاره به اعتبارات سال ۱۴۰۲ مربوط به جز ۲ بند «ب» تبصره ۱۶، گفت: تاکنون با پرداخت بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات توانستیم برای بیش از یک‌هزار نفر در استان شغل‌های پایدار ایجاد کنیم.

وی افزود: ایجاد ۱۵۰۰ صندوق قرض‌الحسنه و ۸۹ تعاونی بسیج از دیگر خدمات بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان انجام شده است.

کد خبر 751078

دیگر خبرها

  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق