Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» در فراخوانی از عموم مردم دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره در یازدهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» در فراخوانی از عموم مردم و فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در این رویداد هنری مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«عدالت رسانه‌ای» و «قهرمانان فراموش شده» در کنار توجه به نماد‌ها و نشانه‌های جشنواره «عمار» همانند اکران مردمی، فیلم‌ها، مشارکت مردمی، جبهه فرهنگی و ... مواردی است که بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، ضروری است در طراحی پوستر مدنظر قرار گیرد. در همین راستا، مرور پوستر‌های ادوار گذشته جشنواره به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند بدون وجود محدودیت در تعداد پوستر، آثار خود را تا ۲۵ آذرماه به ایمیل Ammafilmfest@gmail.com یا آی‌دی @ammarfilm ۱۳۸۹ در پیام‌رسان ایتا، بله و تلگرام ارسال کنند. بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره «عمار» به ۳ اثر برگزیده، هدایایی اهدا می‌شود.

یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «معرفی سوژه»، «فراخوان اکران مردمی» و «فراخوان‌های مردمی» برگزار می‌شود.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم ما، فیلمنامه و نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی در موضوعات «رویای ایرانی»، «پایش و پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه ۸۸» به رقابت می‌پردازند.

یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» همانند سال‌های گذشته، دی ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار سینما و تئاتر جشن هنر انقلاب جشنواره مردمی فیلم دبیرخانه جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد