Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان : مهدی میقانی  اظهار داشت: با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه، نرخ تردد در جاده‌های استان ۴۰ درصد کاهش یافت.

وی افزود: یک هفته قبل از شروع محدودیت‌ها نرخ تردد در جاده‌های استان ۳۳۲ بود که با شروع طرح به ۲۰۱ رسید اما پس از آن روند افزایشی را طی کرد.

وی ادامه داد: روز جمعه نرخ تردد مجددا کاهشی شد و به ۱۷۰ رسید اما در دو روز گذشته تعداد ترددها بیشتر شد اما در مجموع شاهد کاهش ۴۰ درصدی ترددها در جاده‌های استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در خصوص نحوه استعلام از سلامت مسافران قبل از استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری، گفت: در حمل و نقل جاده‌ای یک امکانی فراهم شده که شرکت‌های مسافربری برای صدور بلیط و صورت وضعیت با ارائه کد ملی توسط مسافران استعلام بگیرند.

میقانی تصریح کرد: این استعلام سلامت از طریق سامانه سروا که به بانک‌های اطلاعاتی متصل است انجام می‌شود تا مشخص کند آیا این مسافر مجاز به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری است یا خیر.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری شرکت‌های حمل و نقل برون شهری و جدیت ما، پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل در ناوگان رعایت شده و کارشناسان بهداشت هم آن را تأیید کرده‌اند، ما هم برای جلوگیری از هر گونه تخلف تذکرهای لازم را داده‌ایم.

وی یادآور شد: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی ممکن است در ظاهر باشد، اما استعلام در سامانه سروا مهم است که خوشبختانه به خوبی جا افتاده به طوری که به یکی از مسافران که استعلامش مورد تأیید قرار نگرفت خدمات ارائه نشد.

48 

کد خبر 1461341

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان جاده های استان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند