Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی بعدازظهر روز گذشته از نزدیک بازی خیبرخرم آباد و بادران تهران را تماشا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد میناوند که ازدوستان مالک تیم خیبرخرم آباد محسوب می شود دیروز در حالی در ورزشگاه حاضر بود که از صبح روز گذشته تصویر یک کارت عروسی در رسانه های اجتماعی پخش شده بود که نشان می داد او قصد دارد زندگی جدید مشترکش را از روز گذشته آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهرداد میناوند و همسرش با توجه به شرایط شیوع کرونا بدون برگزاری مراسم جشن عروسی به خانه بخت رفته اند. نکته اینکه، این مسابقه که به نوعی دربی بین دو مربی سرخ(محسن عشوری) آبی (امید روانخواه) بود با پیروزی سمت قرمز نیمکت ها به پایان رسید و شاید این از معدود دفعاتی بود که میناوند دوست نداشت یک پرسپولیسی با دست خالی زمین را ترک کند چرا که خیبر بعد از پیروزی پرگل برابر چوکا در هفته اول روز گذشته تسلیم بادران شد که با درخشش فوق تصور شهاب عادلی سه امتیاز این مسابقه در اولین حضور عاشوری روی نیمکت این تیم به خانه برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خیبرخرم آباد مهرداد میناوند بادران تهران خیبرخرم آباد مهرداد میناوند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟