Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@21:27:49 GMT

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۲۲۷

صراط: یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار برابر شهرخودرو را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و آرمان رمضانی به میدان می‌رود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:١۵ در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو خراسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپولیس شهرخودرو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد

هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل اظهاراتش در جریان دیدار با پرسپولیس، ۱۰ سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

کد خبر 750490

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی