Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:48:48 GMT

لیگ یک/ بدشانسی عنایتی در کسب دومین سه امتیاز

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۶۴۵

لیگ یک/ بدشانسی عنایتی در کسب دومین سه امتیاز

تیم فوتبال هوادار در بازی ای که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت برابر استقلال ملاثانی به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های هوادار برابر استقلال ملاثانی در هفته دوم لیگ یک با یک روز تاخیر در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، دو تیمی که از بازی هفته اول شان به ترتیب 3 و یک امتیاز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق پیش بینی ها این هوادار بود که کار را بهتر از استقلال ملاثانی شروع کرد و این تیم در نیمه اول دو موقعیت ایده آل برای گلزنی بدست آورد که ضربات حمید کاظمی با درخشش کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی دفع شد.


در نیمه دوم اما هوادار برخلاف جریان بازی غافلگیر شد و اشتباه بازیکنان این تیم در خط دفاع باعث شد یک پنالتی نصیب استقلال ملاثانی تبدیل شود، پنالتی که باعث شد آبی های خوزستانی به گل اول دست پیدا کنند. اما بعد از این گل بازهم حملات دامنه دار هوادار ادامه داشت و این تیم دو موقعیت عالی گلزنی دیگر بدست آورد که یکی را میلاد پاک پرور از روی خط دروازه بیرون کشید و یکی دیگر ضربه سر جواد محمدی بود که به تیر دروازه برخورد کرد. اما در دقیقه 88 بازی داور خطای پنالتی به نفع هوادار اعلام کرد که حمید کاظمی آن را وارد دروازه استقلال کرد تا شاگردان رضا عنایتی با یک امتیاز از ورزشگاه تختی آبادان خارج شوند.

 

هوادار با این تساوی با 4 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و استقلال ملاثانی هم با این تک امتیاز 2 امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی جا خوش کرد.

هوادار تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران دسته یک استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد