Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه 120 نفر گرفتار در برف و کولاک در محورهای لرستان نجات پیدا کردند گفت: چندین منزل مسکونی در شهرستان پلدختر دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صارم رضایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در پی بارش‌های شدید باران طی دو روز گذشته در استان لرستان، نیروهای هلال احمر در همه شهرستان‌ها و پایگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش بودند تا در صورت نیاز خدمات لازم را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امداد رسانی به خودروهای گرفتار برف و کولاک افزود: نجات ۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در گردنه‌ها، امدادرسانی به ۵۳ نفر در سیلاب و امدادرسانی به حوادث جاده ای از اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای هلال احمر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با بیان اینکه شش تیم در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۷۴ نفر در استان امداد رسانی کردند عنوان کرد: در شهرستان پلدختر بر اثر بارش های شدید باران و سیلابی شدن مسیل‌ها، آب وارد چندین منزل مسکونی شده بود که نیروهای هلال احمر به محل اعزام شدند و پس از خروج آب از منزل و لایروبی، اقداماتی از قبیل برپایی چادر برای ساکنان این منازل را انجام دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برف و کولاک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر