Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول بسیج پایگاه مسجد امام حسین (ع) مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حرکت مذبوحانه دشمنان انقلاب در ترور شهید فخری‌زاده، موجی از انزجار و فریاد انتقام خواهی از سوی مردم و نهادهای انقلابی به پا خاسته است.  

حسن باقری افزود: در این راستا در کنار سایر برنامه‌های بزرگداشت این شهید، حرکت خودرویی نیز انجام شد که با استقبال خوبی از سوی شبکه‌های مجازی و گروه‌های انقلابی همراه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: در این حرکت مردمی، بالغ بر ۳۰ خودرو با همراه داشتن پرچم‌ها و تصاویری از شهدا از جمله شهید فخری‌زاده، ترور این شهید صنایع دفاعی را محکوم کردند.   

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودرو حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها مشهد تروریسم شهدا محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تروریسم شهدا محسن فخری زاده مشهد تروریسم شهدا محسن فخری زاده اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب