Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با صدور بیانیه‌ای نوشت: خطایی فاحش‌تر از ترور شهید فخری‌زاده نمی‌تواند ما را محیای نابودی تلاویو و حیفا کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با صدور بیانیه‌ای نوشت: خطایی فاحش‌تر از ترور شهید فخری‌زاده نمی‌تواند ما را محیای نابودی تلاویو و حیفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است:   بسم رب الشهداء و الصدیقین
اى اهل ایمان، هنگامى که با کافران درحالى که بر ضد شما لشکرکشى مى کنند روبه رو مى شوی، به آنان پشت نکنید. 
قرآن کریم آیه پانزدهم سوره انفال
با سلام و صلوات به پیشگاه نورانی و مطهر حضرت ولیعصرارواحنا له الفداء و عرض تبریک و تسلیت محضر امام امت و ملت شریف وشهیدپرور ایران به مناسبت شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای، شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده که حقیقتا فقدان ایشان فرزندان و همکاران را در دانشگاه صنعتی مالک اشترعمیقا متاثر و داغدار کرده است.
نکاتی مهم را خطاب به
یکم:ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران
دوم:مجلس شورای اسلامی
به شرح ذیل به عرض میرسانیم:
با توجه به فرمان صریح امام امت، مبنی بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، مقتضی‌ست هر چه سریع تر ستاد کل نیرو‌های مسلح راجع ‌به اقدامات لازم نسبت ‌به پاسخ قطعیو درخور این ضایعه‌ ملی که مجددا خباثت ایادی کفر و صهیونیسم جهانی را روشنتر از گذشته نمایان ساخت؛ مبادرت نماید.   یادآور می‌شویم که پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پاسخ داده‌شده، به‌قدر کفایت بازدارنده نبوده وبه تعبیر امام امت مصداق یک سیلی، و نه حتی یک سیلی محکم بوده، که نه تنها دشمنان را گوشمالی نداده، بلکه آنان را نسبت به اقدامات جنایت‌کارانه بعدی جری‌تر ساخته‌است.   متذکر می‌شویم بیش ‌ازاین تاخیر در اجابت انتقام سخت در خور این گستاخی سنگین دشمنان، جایز و بخشودنی نخواهدبود، به نحوی که خطایی فاحش‌تر و نابخشودنی تر از این  نمی‌تواند ما را محیای نابودی تلاویو و حیفا گرداند.
علاوه بر پیگیری پاسخ این جنایت ناجوان مردانه که اجرای آن مستقیما بر عهده نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان می‌باشد، مطالبات جدی و اساسی منتج ‌از آن نیز متوجه مجلس مومن و انقلابی شورای اسلامی می‌گردد که سرفصل‌های آن در ذیل آمده‌است:
یکم:خروج سریع و کامل از برجام و معاهده موسوم به NPT
دوم:اخراج تمامی بازرسان آژانس انرژی اتمی و پایان رسمی همکاری با آن‌ها
سوم:آغاز غنی‌سازی با خلوص بیست درصد
گفتنی‌ست ما دانشجویان و فرزندان شهید بزرگوار در دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر، بیش از این وقاحت بیشرمانه سران کفر را برنمی‌تابیم و آمادگی کامل خود را جهت تقابل مستقیم با استکبارجهانی اعلام می‌داریم.
والامرالیکم
سایه امام خامنه‌ای مستدام
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید فخری زاده اخراج بازرسان آژانس انتقام سخت نابودی حیفا و تل آویو دانشگاه صنعتی مالک اشتر فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک