Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، بهروز مرادپور،مدیرکل هواشناسی لرستان اظهار داشت:طی ۷۲ ساعت گذشته میانگین بارندگی‌ها در کوهدشت ۵۲ و خرم آباد ۲۵ میلی‌متر بوده است.

او افزود: همچنین در این مدت پلدختر ۵۱.۸ میلی‌متر، دورود ۱۹.۷، ازنا ۶.۳، نورآباد ۳۱، الشتر ۳۴.۶، بروجرد ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ و الیگودرز ۳.۴ میلی‌متر بارندگی داشته اند.

مرادپور ادامه داد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه هفته جاری به لرستان وارد خواهد شد و نیمه جنوبی استان را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او تاکید کرد: بر اثر فعالیت این سامانه در نواحی سردسیر احتمال رخداد صاعقه و ریزش تگرگ شدید پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور گفت: احتیاط در رانندگی به سبب لغزندگی جاده‌ها، اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و لایروبی آنها، بازگشایی کانال‌ها و راه آب‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و آمادگی دستگاه‌های اجرایی جهت انجام تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی ضروری است..

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی لرستان میزان بارندگی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز‌های اخیر بیشترین میزان بارش با ۹۱.۲ میلیمتر در رومشکان و کمترین بارش با میزان ۹ میلیمتر در سیلاخور ثبت شده است.

بهروز مرادپور افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۴۲.۴، بروجرد ۱۱.۱، کوهدشت ۵۵.۱، الیگودرز ۱۶.۵، پلدختر ۵۱.۸، دورود ۱۱، الشتر ۳۶.۴ و نورآباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شده است.

همچنین بنابر این گزارش میزان بارندگی در ازنا ۱۱.۲، ایمان آباد ۳۱.۵، سپیددشت ۴۴، ریمله ۵۸ و شول آباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با تأکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت وارد کشور می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان