Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا فاش کرد که موراتی، رییس اینتر برای مسی پیشنهاد 250 میلیون یورویی داده بوده که این پیشنهاد توسط او رد شده است.

خوان لاپورتا، مدیر 58 ساله اسپانیایی که طی سال های 2003 تا 2010 رییس بارسلونا بود و دوران درخشانی را در این باشگاه سپری کرد، دوباره قصد دارد رییس بارسلونا شود و امروز اعلام کرد که در انتخابات پیش رو شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا در کنفرانس مربوط به اعلام رسمی نامزدی خود برای ریاست بارسلونا، گفت:

یوهان کرویف راه را به ما نشان داد و از تمام دانش او به عنوان مربی و بازیکن، متشکریم. میلیون ها هوادار خواهان دیدن عصری جدید و بارسایی جدید هستند. اتحاد با ویکتور فونت؟ من و تیمم یک پروژه کاملاً مشخص داریم و به نظرم اتحادی شکل نخواهد گرفت. در سال 2015 نمی خواستم در انتخابات ریاست باشگاه شرکت کنم اما در آخرین لحظات هر کاری کردم چون بعضی از بازیکنان رختکن خواهان چنین چیزی بودند. من در سال 2015 با این که حتی به خوبی نیز آماده نشده بودم، 15 هزار رای کسب کردم. وقتی باشگاه را ترک کردم این احساس را نداشتم که با من بدرفتاری شده است بلکه نسبت به اتفاقی که بعد از تمام کارهایی که برای بارسلونا انجام دادیم برای ما رخ داد، حس بدی داشتم. اما چندین نفر بودند که همیشه با من خوب رفتار کرده اند.

این صحت دارد که مسی در این تابستان قصد داشت بارسلونا را ترک کند. مسی از رفتاری که با او می شد، ناامید بود اما من کاری به این موضوع ندارم. قضیه لئو، پول نیست پس ما باید او را قانع کنیم. خانواده او در کاتالونیا خوشحال هستند. قبلاً موراتی، رییس اینتر نزد من آمد و پیشنهادی 250 میلیون یورویی برای جذب لئو مسی به من داد اما من گفتم نه. پپ گواردیولا و تمدید قراردادش؟ پپ دوست من است. به او گفتم که اگر در سیتی خوشحال هستی پس به تو تبریک می گویم. این کاری است که او باید می کرد اما قطعاً همه ما خواهان بازگشت او به بارسلونا هستیم. با گواردیولا می توانیم دوباره پیروز باشیم.

پروژه ورزشی ما مشخص است. ما بازیکنانی را می خواهیم که در بارسلونا و با هم تیمی های خود خوشحال باشند. می خواهیم بازیکنانمان احساس باارزش بودن، کنند. در ساختار تیم من، مربی تمرین می دهد، مدیر فنی پیشنهاد می دهد و رئیس و هیئت مدیره تصمیم می گیرند. ام باپه یا هالند؟ آن ها دو بازیکن فوق العاده هستند اما من قبل از انجام خریدها به این می نگرم که چه بازیکنانی را در اختیار داریم. نمی خواهم تیمی را که خواهان پیروزی اش هستم، بی ثبات کنم. اگر شرایط اقتصادی باشگاه بدتر از چیزی باشد که انتظار داریم، به سراغ اجرای دعوی مسئولیت پذیری می رویم. (دعوی مسئولیت پذیری، بارتومئو و هیئت مدیره اش را مسئول ضرر و زیان باشگاه خواهد دانست و آن ها مجبور به جبران این ضرر خواهند شد.)

 همچنین بخوانید:

خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا شد / رسمی

لاپورتا: دوباره لاماسیا را به بهترین مدرسه فوتبال دنیا تبدیل خواهیم کرد؛ بارسلونا را به قله فوتبال بر می گردانیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، جوردی که مدرک ایجنتی فوتبال فیفا را دارد و از سال 2017 به عنوان خبرنگار و کارشناس ال‌چیرینگیتو فعالیت می کند، مدتی است یک پادکست به نام "فقط برای بارسایی‌ها" با حضور خوان گاسپارت (رئیس سابق بارسا) و تونی فریکسا (سخنگوی سابق) تهیه می کند که در آن در مورد مسائل مختلف مرتبط به بارسا حرف می زنند.

در جدیدترین شماره این پادکست، جوردی پیشنهادی عجیب را مطرح کرد. او گفت من یک راه خوب برای نجات بارسا از وضعیت اقتصادی فعلی در نظر دارم: «ما کسی مثل فلورنتینو پرز در بارسلونا نداریم ولی مگر نمی گوییم بارسا فراتر از یک باشگاه است؟ ما بیش از 120 هزار عضور رسمی داریم و میلیون‌ها هوادار. اگر فقط از هواداران بارسا در اسپانیا درخواست شود که 5 یورو به حساب باشگاه واریز کنند، آنقدر پول جمع می شود که بارسا بتواند مجوز خرید هر بازیکنی را پیدا کند و فرپلی لالیگا نیز رعایت خواهد شد.»

در پاسخ، خوان گاسپارت گفت که این البته کار دشوار و شاید غیرممکنی باشد چرا که برای این کار باید یک موسسه‌ای جدید تاسیس شود و پول ها به حساب آن واریز شود. اینکه باشگاه بارسلونا نمی تواند چنین درخواستی از هواداران داشته باشد چون قانونی نیست.

پیشنهاد جوردی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال و مطابق انتظار به سوژه خنده تبدیل شد. 

دیشب حتی دو کارشناس رئالی ال‌چیریتگینو نیز برای دقایق زیادی به پیشنهاد جوردی خندیدند. بسیاری از هواداران بارسا نیز معتقدند بارسلونا به شرایطی نرسیده که از هواداران درخواست پول کرده و به نوعی گدایی کند. حتی در نظرسنجی برنامه هم بیش از 71 درصد گفتند یک یورو هم پرداخت نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است