Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان رضا عنایتی در دیدار مقابل استقلال ملاثانی متوقف شدند و به رده چهارم جدول لیگ دسته اول فوتبال رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (دوشنبه) با دو دیدار به پایان رسید که نتایج آن به شرح زیر است:

* استقلال ملاثانی یک - هوادار یک
گل‌ها: سجاد عبدویی (67 - پنالتی) برای استقلال ملاثانی و حمید کاظمی (87 - پنالتی) برای هوادار

* شهرداری آستارا یک - فجر سپاسی شیراز صفر
گل: محمدابراهیم رضازاده (85)

اشجاری: با بی‌توجهی مسئولان استان گیلان کسب رتبه پانزدهم معادل قهرمانی است

با این نتیجه، هوادار با 4 امتیاز به رتبه چهارم و شهرداری آستارا هم با همین تعداد امتیاز و گل زده کمتر، به جایگاه پنجم جدول لیگ یک صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نتایج سایر دیدارهای هفته دوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

چوکای تالش صفر - ملوان بندر انزلی 2
قشقایی شیراز صفر - آرمان گهر سیرجان یک
بادران تهران یک - خیبر خرم‌آباد صفر
خوشه طلایی ساوه یک - استقلال خوزستان 2
مس کرمان یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر
نود ارومیه صفر - گل ریحان البرز صفر
پارس جنوبی جم بوشهر 2 - رایکای بابل یک

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول فجر سپاسی تیم فوتبال هوادار تیم فوتبال شهرداری آستارا استقلال ملاثانی لیگ دسته اول فجر سپاسی تیم فوتبال هوادار استقلال ملاثانی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بی‌شک ژوزه مورایس و شاگردانش حساب ویژه‌ای برای موفقیت در جام حذفی امسال باز کرده‌اند تا به نوعی نتایج نه چندان خوب خود در لیگ برتر را با قهرمانی در این جام جبران کنند.

هرچند این تیم روی کاغذ بازی آسانی مقابل تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی دارند، اما نتایج این تیم در دو فصل اخیر جام حذفی سبب نگرانی هواداران سپاهان شده است.

سپاهان در جام حذفی لیگ بیست و یکم با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این تیم سال گذشته نیز در نخستین فصل حضور مورایس با شکست پرگل 4 بر 2 مقابل پرسپولیس در اصفهان از رقابت‌ها کنار رفت تا آخرین حضور طلایی پوشان در جمع 8 تیم برتر جام حذفی به فصل 1400-1399 برگردد.

جایی که شاگردان نوید کیا بعد از پیروزی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه در اهواز به مصاف فولاد نکونام رفتند و در پایان با شکست در ضربات پنالتی از این جام کنار رفتند.

جالب آنکه از آخرین قهرمانی سپاهانی‌ها در جام حذفی، یازده سال می‌گذرد و بنظر می‌رسد شاگردان مورایس از انگیزه بالایی برای جبران ناکامی‌های سال‌های اخیر سپاهان در جام حذفی برخوردار هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند