Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سیب و سوران با بیان اینکه به منظور حفظ سلامتی مردم ۲۲ واحد متخلف پلمپ و ۹۲ مکان عمومی تعطیل شده اند، گفت: ۱۵ درصد مردم سیب و سوران پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

حسنی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: از ابتدای طرح محدودیت های کرونایی شاهد مجازی شدن آموزش، تعطیلی صنوف غیر ضروری و تعلیق برگزاری نماز جمعه در سطح شهرستان سیب  و سوران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سیب و سوران ادامه داد: نظارت بر فعالیت کسبه و اصناف از طریق گشت های مشترک اداره  صمت، مرکز بهداشت و همراهی اعضای ستاد مبارز با کرونا انجام می شود.

حسنی تصریح کرد: اصناف همکاری نسبتا مطلوب خوبی با ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان دارند به منظور حفظ سلامتی مردم 22 واحد متخلف پلمپ و 92 مکان عمومی تعطیل شده اند

 وی افزود: اعمال محدودیت های کرونایی به زودی اثرات خودش را نشان می دهد و شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش مبتلایان در سطح شهرستان خواهیم بود.

فرماندار سیب و سوران با بیان اینکه طرح محدودیت های کرونایی در گذر زمان قابل ملموس خواهد بود، یادآور شد: سهل انگاری و ساده انگاری چالش اصلی طرح محدودیت های کرونایی است.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پروتکل های بهداشتی امکان عمومی محدودیت های کرونایی سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان