Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فرارو،  مرتضی برجسته خواننده ساکن آمریکا در پست اینستاگرامی این خبر را اعلام کرد و نوشت:  «رامش بعد از سالها گوشه گیری به علت ایست قلبی در ۷۴ سالگی درگذشت.»

برخی ترانه های رامش میان مردم محبوب اند، یکی از آنها ترانه مشهور "رودخونه‌ها" است. 

رامش که بود؟
رامش خواننده سرشناس قبل از انقلاب متولد ۲۳ آبان ۱۳۲۵ در تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در زمان فعالیت خود با خیلی از آهنگ‌سازان و خواننده‌های سرشناس ایرانی از جمله: منوچهر سخایی، ویگن، عارف، و آهنگسازانی چون ناصر و موچهر چشم آذر، بابک افشار و صادق نوجوکی کار کرده بود.

او همچنین جز خوانندگانی بود که با آشنایی به موسیقی سنتی ایرانی، با سبک‌های غربی مثل راک و… آهنگ‌هایی را اجرا کرده بود.

رامش در سال ۱۳۵۲ رامش به دعوت منوچهر نوذری برای اولین بار به عنوان بازیگر در فیلم خیالاتی حضور پیدا کرد و پس از آن در فیلمی بازی نکرد.

او پس از انقلاب فعالیت هایش محدود شد به طوری که که فقط چند کار را در فاصله سال های طولانی منتشر کرد. 

رامش درگذشت

چند روایت درباره کناره گیری او از خوانندگی
او دربارهٔ کناره‌گیری اش از خوانندگی گفته بود: «نخواندن من ابتدا اعتراض بود به صدای قدغن زنان در ایران، صدای قدغن خوانندگان زن در سرزمینم، که حتی اجازه خواندن و فریاد درون خود را به گوش‌ها رساندن هم نداشتند. بعد کم‌کم این اعتراض یک عادت شد و با من سال‌ها ماند. حالا به نخواندن عادت دارم، ولی اگر روزی دوباره به ایران بازگشتیم، از ته دل برای همه مردم می‌خوانم.»

البته روایت دیگری هم در این رابطه وجود دارد. مرتضی برجسته در این باره نوشته است: "متاسفانه در اولین کنسرتش که به اتفاق داریوش در شراین ادیتوریوم محل برگزاری جوایز اسکار بود، به خاطر اختلافی که داریوش با کنسرت گذار پیدا کرد، داریوش از حضور در صحنه کنسرت خودداری کرد و این ضربه بزرگی بود به احساس رامش البته رامش انشب برنامه خود را اجرا کرد و از اون زمان به بعد گوشه گیر شد و در هیچ کجا ظاهر نشد.وحتی جواب تلفن دوستانش رو هم نمیداد من بارها سعی کردم با او تماس بگیرم که موفق نشدم.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رامش خواننده مشهور حمله قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در "همایش خدا قوت کارگر" در چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت  "هفته ملی کار و کارگر" توجه به باید‌های اخلاقی و ایمانی کارگران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: البته مشکلات جامعه کارگری در نشست‌های مختلف بیان و ارائه شده است و باید عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه تلاش و با جهاد و مجاهدت، آخرت خود را آباد کنند.

نکونام اظهار داشت: جامعه کار و کارگر در روزگار کنونی همان جهاد در راه خداوند است که کشور را به سمت‌وسوی ظهور نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

امام جمعه شهرکرد به حرکت اخیر دانشجویان جهان در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نشان‌دهنده حاکم شدن نگاه سیاسی در این مجموعه‌ها است، دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا سیاسی نبودند، اما امروز معارف اسلام و انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه‌ها نفوذ کرده است.

وی با اشاره به پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال قبل از سوی امام خمینی (ره) افزود: اکنون صدور انقلاب اسلامی ایران به درون آمریکا از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • مراحل پخت یک گاو ۲۰۰ کیلوگرمی در تنور به سبک آشپز مشهور پاکستانی (فیلم)
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند