Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:24:16 GMT

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۶۲۴

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش متوقف شد

به گزارش ایرنا بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و هوادار تهران در هفته دوم مسابقات لیگ یک با یک روز تاخیر عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار علی کردانی، سید حمزه موسوی، سید علا جمعه زاده، امیر سواری، رضا جباری، علی محمدی، رضا آبشک، حمید جرفی، میلاد نجفی و میلادپاک پرور برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی محسن زاده، علی پورمحمد، حمید کاظمی، صادق رضانیا، امیرحسین فشنگچی، امیرمحمد پناهی، سجاد دانایی، وحید امانی، جهانبخش ذبیح طاهر، سینا اسدبیگی و مهدی عبدی برای هوادار به میدان رفتند.

۲ تیم هوادار و استقلال ملاثانی از بازی هفته اول خود به ترتیب ۳ و یک امتیاز داشتند. در نیمه نخست این دیدار بازی برابری ارایه دادند اما در نیمه دوم اشتباه بازیکنان تیم هوادار در خط دفاع باعث شد یک پنالتی نصیب استقلال ملاثانی شود، و در ادامه آبی‌های ملاثانی به گل اول دست پیدا کردند.

پس از این گل، حملات تیم هوادار ادامه داشت و این تیم چند موقعیت گلزنی دیگر بدست آورد که یکی پس از دیگری آنها را از دست داد اما در دقیقه ۸۸ بازی داور خطای پنالتی به نفع هوادار اعلام کرد که حمید کاظمی آن را وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد.

تیم هوادار اکنون با چهار امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و استقلال ملاثانی هم با این تساوی ۲ امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی جای گرفت.

می توانستیم برنده بازی باشیم

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از تساوی تیمش مقابل تیم هوادار گفت: با توجه به اینکه بازی اول ما در خانه بود قصد داشتیم برنده بازی شویم. حریف تیم پرمهره ای بود و از مربی با دانشی برخوردار است اما می‌توانستیم پیروز میدان شویم.

وی با تشکر از بازیکنان تیم خود افزود: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تلاش می‌کنیم بهترین باشیم.امروز چند بازیکن مصدوم داشتیم که به بازی نرسیدند اما بازیکنان جوانی که جایگزین آنها شدند عملکرد بسیار خوبی داشتند که از آنها قدردانی می کنم.

سرمربی استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه هر ۲ تیم بازی پایاپایی انجام دادند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود گفت: بازی را به خوبی مدیریت کردیم اما متاسفانه در دقیقه ۹۰ بر اثر یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم و دروازه ما باز شد. تلاش می‌کنیم در تمرینات بهتر عمل کنیم و نقاط ضعف و قوت تیم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنانمان تازه به تیم اضافه شده و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان بیشتری دارند افزود: هنوز تا پایان مسابقات راه درازی در پیش داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم و جایگاه بهتری از جدول کسب کنیم.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز فوتبال خوزستان اهواز اخبار کنکور استقلال ملاثانی تیم هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص