Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین تأکید کرد: قضیه مردم فلسطین مسئله‌ای مرکزی و اساسی برای عموم مسلمانان و ملت‌های عرب بوده که مرز میان پایبندی به آرمان‌ها، شکست و وادادگی و مرز میان حق و باطل است، به‌خصوص اینکه بعضی از حکومت‌های منزوی جهان عرب و جهان اسلام با توطئه‌گری علیه حق حاکمیت، استقلال و آزادی به آغوش اشغالگران و صهیونیست‌ها پناه برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
جمعیت الوفاق همچنین تأکید کرد: دست کشیدن از فلسطین، دست کشیدن از مسئولیت‌‌های انسانی و اخلاقی است و کسی که قدس را رها کند، حاضر است همه مقدسات را که در رأس آنها حرمین شریفین مکه مکرمه و مدینه منوره است، رها کند. بدون شک کسی که از فلسطین دست بکشد حاضر است از وطن خود دست بکشد و با آن کاسبی کند زیرا دشمن فقط آن نیست که به خاک فلسطین چشم دوخته باشد.
 
جمعیت الوفاق بحرین در این بیانیه با اعلام مخالفت قاطعانه و محکوم کردن اقدامات نامشروع سران بحرین و سفر هیئت تجاری بحرینی به ریاست زاید الزیانی، وزیر صنعت و تجارت بحرین و بعضی از تاجران حکومتی به اراضی اشغالی تأکید کرد: این اقدام و همه کسانی که در این هیئت شرکت کرده بودند، به هیچ عنوان بحرین را نمایندگی نمی‌کنند بلکه به ملت آن بدی و اهانت کرده‌اند و مطرود ملت بحرین شده‌اند، آنچه اینها پایه‌گذاری و تأسیس می‌کنند، باطل است. بحرینی‌ها تمامی مؤسسات و تولیدات مرتبط با رژیم صهیونیستی را تحریم و بایکوت خواهند کرد.
 
شیخ حسین الدیهی، جانشین دبیرکلِ زندانی جمعیت الوفاق نیز به همین مناسبت نوشت: ما حامی و پشتیبان آرمان فلسطین خواهیم ماند و هرچه جاهلان سازشگر و کسانی که کرامت خود را فروخته‌اند تلاش کنند، ما از فلسطین دست نخواهیم کشید. فلسطین محور همه امور است و قدس پایتخت ابدی آن خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه