Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:14:35 GMT

جشن یواشکی در محضر ثبت ازدواج دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۷۸۹

جشن یواشکی در محضر ثبت ازدواج دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ویروس سرکش کرونا که 9 ماهی می‌شود در میان مردم کشور جا خوش کرده و زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داده است این روزها ناجوانمردانه می‌تازد و جان می‌گیرد.

آمار رو به فزونی مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری نگرانی از تهدید سلامت جامعه را بیشتر کرده است.

کمترین غفلت از وجود این ویروس به قیمت پایان زندگی تمام می‌شود؛ با این حال عده‌ای هستند که هنوز خطر کرونا را برای پایان غریبانه عمر جدی نگرفته و کمترین توجهی به توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی آن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اعمال محدودیت‌های مکرر کرونایی در راستای مقابله با گسترش این بیماری اما همچنان صنوف و کسبه‌هایی وجود دارند که چشم و گوش خود را به هشدارها بسته و با سلامت مردم بازی می‌کنند.

 

دفتر ثبت ازدواج واقع در خیابان شهید نورالدینی دهدشت یکی از واحدهایی است که با برپایی جشن یواشکی مراسم یواشکی زحمت‌های ستاد مقابله با کرونا را هدر می‌دهد.

این دفترخانه از موج نخست کرونا هم بدون توجه به اخطارها و هشدارها به فعالیت خود ادامه می‌داد و بارها از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت شهرستان تخطی کرده و در جلسات شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا از او نام برده می‌شد.

 

و حالا با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی و ممنوع بودن فعالیت این صنف اما همچنان درب واقع در کوچه این دفتر پذیرای جمعیت بسیاری از کسانی است که عروس و داماد را مشایعت می‌کنند.

این محضر ثبت ازدواج در شرایطی که به خاطر کرونا تالارهای پذیرایی تعطیل شده‌اند از فرصت استفاده کرده و از آب کره می‌گیرد!

در نشست هماهنگی طرح شهید سلیمانی که امروز به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شبکه بهداشت و درمان و معاون بهداشت برگزار شده بود بار دیگر حرف تخطی دفترخانه ازدواج بهشتی از محدودیت‌های کرونایی به میان آمد.

 

اینکه چرا تاکنون و با وجود اقدامات تهدید کننده سلامت که اتفاقا دور از چشم مسؤولان هم نیست با این دفتر ازدواج برخورد صورت نگرفته جای تأمل دارد.

دهن کجی این دفتردار به ستاد مقابله با کرونا و تهدید سلامت جامعه زمینه را برای بی‌خیالی و سهل انگاری دیگر دفاتر نیز فراهم خواهد کرد.

وقتی قرار است در راستای حفظ سلامت جامعه اقدامی صورت گیرد همه صنوف مشمول طرح موظفند دستورالعمل ابلاغی را اجرا کنند و باید از فعالیت کسانی که مرگ را به دیگران و جامعه‌ای که نقشی در این جشن‌ها ندارند ارزانی می‌کنند جلوگیری شود.

حالا که تقریبا همه اعضای ستاد مقابله از فعالیت یواشکی این دفترخانه و بی‌توجهی به مصوبه‌های محدودیت جمعیت شرکت کننده در جشن ازدواج اطلاع و آگاهی دقیق دارند می‌طلبد با قوه قهریه وارد عمل شوند و اجازه ندهند بیش از این به شیوع کرونا خدمت کند.

فعالیت آرایشگاه‌ها وکرکره نیمه باز برخی از مغازه‌های گروه دو تا چهار از دیگر مواردی بود که فرماندار خواستار ورود جدی متولیان به این موضوع و جلوگیری از ادامه فعالیت آنها شد.

اگر مردم به اجرای درست طرح محدودیت‌ها کمک نکنند و مراعاتی در سطح فردی و خانوادگی صورت نگیرد امید به کاهش آمار مبتلایان و کنترل بیماری به چرخه طولانی مدتی نیاز دارد و همچنان کرونا همان بختک بر زندگی مردم چنبره خواهد زد.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در عروسی ها دفتر ازدواج فارس دهدشت ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران