Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:02:05 GMT

خطر از سر مهاجم ولوز گذشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۱۷۹

به نظر می رسد اوضاع برای رائول خیمنز، مهاجم ولورهمپتون رو به بهبود است.

به گزارش "ورزش سه"، رائول خیمنز، مهاجم ولورهمپتون پس از درگیری با داوید لوئیز، مدافع آرسنال در جریان بازی دیشب دو تیم در لیگ برتر، دچار شکستگی جمجمه شده و همان دیشب و در لندن تحت عمل جراحی قرار گرفته است. در صحنه درگیری و بعد از ارسال کرنر از سمت راست بود که مهاجم ولوز با داوید لوییز درگیر شده و رائول خیمنز دچار مصدویت شدیدی از ناحیه سر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت کادر پزشکی او را با ماسک اکسیژن از زمین خارج کرده و به بیمارستان منتقل کرد.

 

 

حالا باشگاه ولورهمپتون با انتشار بیانیه ای در مورد آخرین وضصعیت رائول خیمنز گفت: "رائول بعد از جراحی شب گذشته که در بیمارستان لندن انجام شده، در شرایطی مساعد و پایداری قرار دارد. او اخیرا با همسرش دانیلا ملاقات کرده و اکنون در حال استراحت است. رائول خیمنز به زودی روند بهبودی خود را شروع کرده و برای چند روز تحت نظر خواهد ماند."

 

این در حالیست که شدت آسیب دیدگی و شریط رائول خیمنز در ابیتدا به شکلی بود که به نظر می رسید اتفاق بدی برای او رخ داده و بسیاری نگران سلامتی این بازیکن بودند. اما به نظر خطر از سر رائول خیمنز رد شده و احتمالا او تا چندی دیگر قادر به همراهی گرگ ها نیز خواهد بود.

 

آرسنال ولورهامپتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال ولورهامپتون رائول خیمنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد