Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  در دقایق نخست تصور می‌شد که نیسان آبی منفجر شده در ترور شهید فخری زاده سرقتی باشد، اما با به دست آوردن مشخصات نیسان و بررسی آن مشخص شد هیچ اعلام سرقتی صورت نگرفته است و به احتمال زیاد صاحب اصلی نیسان انفجاری از همدستان تروریست‌ها بوده است.

از سوی دیگر با بررسی‌های تخصصی فاش شد هیچ تروریستی در محل ترور شهید فخری زاده حضور نداشت و این اقدام از راه دور و با تیربار اتوماتیک داخل نیسان صورت گرفته است و علت انفجار نیسان نیز برای از بین بردن ردپا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعدازظهر جمعه گذشته عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در آبسرد دماوند مورد حمله قرار دادند که در این اقدام تروریستی درحالیکه عنوان شده بود تروریست‌ها ۱۲ نفر با موتور و هیوندا بودند فارس گزارش داد هیچ عامل انسانی‌ای در محل ترور نبوده است و تیربار اتوماتیک با کنترل از راه دور توسط تروریست‌ها روی نیسان آبی متوقف در مسیر راه شهید فخری زاده هدایت شده است.

در این گزارش آمده است که شهید فخری زاده با شنیدن صدا‌هایی از خودروی ضدگلوله به تصور خرابی خودرو آن را پارک و سپس پیاده شده است و همزمان تیربار اتوماتیک شروع به شلیک کرده است و با اصابت گلوله به پدر هسته‌ای ایران ایشان و محافظش زخمی شده اند و دکتر فخری زاده به شهادت رسیده است.
فرار صاحب نیسان انفجاری در ترور شهید فخری زاده از ایران

در همین رابطه بررسی هویت مالک خودروی نیسان، نشان دهنده خروج وی در ۸ آبان ماه سال جاری از کشور است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، محسن فخری زاده ، فیلم روز سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسن فخری زاده فیلم روز انتخابات 1400 انتخابات آمریکا شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند

دریافت 10 MB کد خبر 6089768

دیگر خبرها

  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد