Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان تیم به فکر موفقیت پرسپولیس هستند و مهم نیست که کسی گلزنی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدی‌خانی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار  داشت: خوشحالم که اولین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دادم و خیلی بیشتر خوشحالم از این بابت که اولین بازی‌ام با پیروزی پرسپولیس همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره عدم تمرکز مهاجمان پرسپولیس برای گلزنی، گفت: بالاخره فوتبال است و برای بزرگترین مهاجمان دنیا هم پیش آمده است که چند بازی نتوانند گل بزنند. مهاجمان ما هم تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و بازیکنان به این فکر می‌کنند که پرسپولیس موفق شود و مهم نیست که چه کسی گل بزند.

4 بازیکن پرسپولیس و شهر خودرو تست دوپینگ دادند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد