Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@23:35:09 GMT

دستگیری خواستگار مزاحم و انتقام جو در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۷۲۷

دستگیری خواستگار مزاحم و انتقام جو در زنجان

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که با شنیدن جواب رد در خواستگاری، به انگیزه انتقام‌جویی با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موجب سلب آسایش و آرامش شاکی پرونده شده بود به دام پلیس فتا این استان افتاد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتای این استان، مبنی بر تهدید و مزاحمت از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، موضوع بالافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عوامل پلیس فتای این استان با بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم این پرونده به هویت معلوم را در زنجان شناسایی، دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کرد.

آدینه ‌لو با تاکید بر اینکه برابر قانون، هرگونه توهین و تهدید افراد در فضای مجازی، جرم محسوب شده و با خاطیان برابر با قانون برخورد خواهد شد، افزود: کاربران فضای مجازی باید از ورود به حریم خصوصی افراد حتی نزدیکان خود در این فضا، خودداری کنند.

رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا وب ‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

لینک کوتاه: asriran.com/003BLz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زنجان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان