Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@15:07:33 GMT

پاسخ دندان شکن ستاره پرسپولیس به منتقدان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۸۰۷

پاسخ دندان شکن ستاره پرسپولیس به منتقدان

میلاد سرلک در بازی امروز پرسپولیس و شهرخودرو یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا پاسخ محکمی به کسانی که به عاطای شماره ده به این بازیکن اعتراض کرده بودند ، بدهد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیراهن شماره ۱۰ برتن یک هافبک دفاعی، اتفاق عجیبی است اما میلاد سرلک امروز نشان داد که شایسته این پیراهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیمه دوم با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه فراهانی را فرو ریخت و گل سوم را در حالی به ثمر رساند که کسی انتظار این اتفاق را از سوی او نداشت.

 

در صحنه گل، میلاد سرلک نزدیک به قوس میانه میدان دیده می‌شود اما پس از کش و قوس در مقابل محوطه جریمه شهرخودرو، به سرعت خود را می‌رساند و با توپ گیری از هافبک های تیم مشهدی گل تماشایی را برای تیمش ثبت می‌کند؛ گلی که با یک شوت کات دار زده شد و فراهانی هرچه که تلاش کرد، به آن نرسید.

 

نکته جالب این که پس از گل هافبک دفاعی سابق شهرخودرو خوشحالی خود از گلزنی به تیم قبلی اش را هم نشان داد و به همراه دو هم تیمی به سمت دوربین های پشت دروازه حرکت کرد تا جشن نخستین گلش با پیراهن پرسپولیس را به شکلی ویژه برگزار کند.

این اتفاق درحالی رخ داد که برخی از دادن شماره ۱۰ به میلاد سرلک اعتراض کرده بودند که این بازیکن با عملکرد امروز خود پاسخ فوق العاده ای را به منتقدان داد .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد سرلک شهرخودرو احمد نوراللهی اخبار پرسپولیس پرسپولیس شهرخودرو میلاد سرلک میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)