Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی شامگاه دوشنبه پس از تساوی مقابل فولاد در نشست خبری، گفت: امروز با یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران بازی داشتیم.

وی افزود: برای این بازی استراتژی خاصی را تعریف کرده بودیم که خدا را شکر با توجه به مواردی که کادر فنی گوشزد کرده بود، به خوبی انجام شد و با ارائه بازی خوبمان به هدف خود دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی با اشاره به اینکه بازی امروز پایاپای بود، عنوان کرد: درصدی شانس‌های فولاد بیشتر بود و این طبیعی است چرا که فولاد یکی از مدعیان قهرمانی است اما ما به حداقل چیزی که در این بازی می‌خواستیم، به آن رسیدیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه در سال اول حضور در لیگ برتر قصد داریم در رده‌های دهم به بالا باشیم، گفت: امیدوارم بتوانیم با انگیزه بازیکنان و انرژی که دارند، به این خواسته برسیم و همه تیم‌های لیگ برتر بدانند به سختی می‌توانند از تیم ما رد شوند.

بازی تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به پایان رسید.

کد خبر 5084816

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عبدی آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است