Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@02:31:06 GMT

MBA آنلاین، تجربه ای نو در سایه کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۲۰۳

MBA آنلاین، تجربه ای نو در سایه کرونا

 

اسفندماه 98 رسانه ها با شیوع کرونا پر شد از کلماتی مانند پروتکل های بهداشتی،ماسک زدن،لغو دوره های حضوری،رعایت فاصله های اجتماعی،تعداد فوتی ها و مبتلایان این ویروس منحوس،اما با گذشت یکسال کسب وکارها و افراد متوجه شدن گویا قرار نیست به این زودی ها این تهدید ویروس کرونا از بین برود. شیوع کرونا و تحولات و شرایطی که بر زندگی انسان‌ها تحمیل کرده، در کنار بسیاری از تهدیدهای که برای کسب وکارها ایجاد کرد، فرصتی را دست داده تا افراد با مقوله مهارت‌های نوین و نوپا از تحول دیجیتال بیشتر آشنا شوند و به یادگیری آنها احساس نیاز پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز به فروش اینترنتی،بازاریابی دیجیتال،کلاس های آنلاین و مجازی سرعت نفوذ مهارت های دیجیتال را چندین برابر کرد.

لذا بسیاری از کارشناسان و مدیران به شدت به آموزش های حرفه ای مانند دوره های کوتاه مدت و یکساله MBA,DBA در گرایش های مانند کسب وکارهای دیجیتال،تحول دیجیتال،تحلیل کسب وکار و ... علاقه مند شدن.

از یک طرف تعطیلی های کسب وکار و دورکاری های ایجاد شده این فرصت را برای افراد ایجاد می کرد تا در این شرایط دشوار با شرکت در دوره های آموزشی و مهارت محور این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.اما یک چالش جدی تر نحوه یادگیری و شرکت در این کلاس ها بود که با ممنوعیت ها و شیوع ویروس امکان شرکت در دوره های حضوری را بسیار سخت و در مراحلی غیر ممکن می کرد.

MBA,DBA مجازی نیز که به صورت آفلاین از قبل ضبط شده و به صورت سیستم های مجازی و الکترونیکی ارائه شده است نیز نمی توانست کیفیت های لازم یادگیری را داشته باشد،علی رقم اینکه بسیاری از این دوره ها در استدیو های حرفه ای و با تدوین های بسیار شکیل ارائه می گردد اما به علت عدم ایجاد تعامل بین استاد و دانش پذیران با اقبال زیادی مواجه نمی شود.

آمار علاقه مندان به شرکت در دوره های حضوری خود مهر تاییدی بر این ادعا می باشد،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای از بین بردن این مشکل اقدام به آنلاین کردن کلاس های خود با آخرین ابزارهای جدید نموده است.در MBA,DBA آنلاین کلیه کلاس ها به صورت زنده و لایو برگزار شده و با تعامل استاد با دانش پذیر به صورت پرسش و پاسخ،ایجاد گروه های از دانش پذیران و برگزاری کارگاه های آنلاین توانسته کاملا این خلا را جبران کند. و با دادن تضمین های کافی که با پایان شرایط این بیماری ادامه کلاس ها می تواند به صورت ترکیبی حضوری و آنلاین برگزار گردد. برای بسیاری از دانش پذیران بالخصوص برای مدیران خارج از تهران با استقبال مواجه شده است.

در حال حاضر دوره های MBA یکساله کسب وکارهای دیجیتال،MBA بازاریابی دیجیتال،MBA ریتیل و فروشگاه داری و مد و پوشاک،DBA یکساله مدیریت استراتژیک،DBA یکساله تحول دیجیتال،DBA یکساله مدیریت منابع انسانی، DBA یکساله مدیریت پروژه ،MBA یکساله روانشناسی صنعتی و سازمانی در دانشگاه تهران در حال ارائه می باشد.

افراد علاقه مند می توانند جهت مشاهده کلیه گرایش ها و شرایط ثبت نام به وب سایت https://postmba.org مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 88220537 – 09027017001 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی دوره مدیریت MBA دانشگاه تهران رپرتاژ آگهی محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، محققان دانشگاه کمبریج، دانشگاه اکسفورد و کل تک در آمریکا مشغول توسعه روشی نوین به نام «واکسن شناسی پیشگیرانه»( proactive vaccinology) هستند که هدف آن آموزش سیستم ایمنی بدن برای شناسایی ویروس های مختلف کرونا است.

این واکسن از آنتی ژن هایی استفاده می کند که در ۸ ویروس کرونای مختلف از جمله ویروسی در خفاش ها وجود دارد. آنتی ژن ماده ای است که واکنش ایمنی در بدن را آغاز می کند.

چنین روندی به سیستم ایمنی بدن آموزش می دهد تا بخش هایی از آنتی ژن ها را جستجو کند که در ویروس های مختلف، از جمله مواردی که در واکسن وجود ندارد، مشترک است. به عنوان مثال واکسن ویروسSars-CoV-۱ که به همه گیری سارس در ۲۰۰۳ میلادی منجر شد را در بر نمی گیرد.

به طور معمول واکسن ها، مانند نمونه هایی که برای مقابله با کووید۱۹ به کار گرفته شدند، از یک آنتی ژن برای آموزش سیستم ایمنی استفاده می کنند تا ویروس های خاص و جداگانه را هدف بگیرند.

روری هیلز محقق فارغ التحصیل دانشکده داروسازی کمبریج و مولف ارشد پژوهش در این باره می گوید: تمرکز ما توسعه واکسنی است که در مقابل پاندمی ویروس کرونای آینده از انسان ها دفاع کند. باید آن را حتی قبل از آغاز همه گیری آماده کنیم. ما واکسنی ابداع کردیم که در مقابل طیف وسیعی از ویروس های کرونا از جمله نمونه هایی که هنوز ناشناخته هستند، محافظت ایجاد می کند.

نتایج این پژوهش در ژورنال نانوتکنولوژی منتشر شده است.

مارک هاوارث از دانشگاه کمبریج و مولف ارشد تحقیق می گوید: ما نباید منتظر ظهور ویروس کرونای جدید بمانیم. به دانش کافی درباره ویروس های کرونا و واکنش های سیستم ایمنی به آنها دست یافته ایم و اکنون می توانیم واکسن هایی بسازیم که در مقابل شاخه های ناشناخته ویروس کرونا از انسان ها محافظت می کند.

تحقیق نشان داده واکسن جدید که Quartet Nanocage نام گرفته واکنش ایمنی وسیعی در موش ها از جمله حیواناتی که در مقابل Sars-CoV-۲ ایمن شده بودند، ایجاد می کند.

طبق این پژوهش طراحی واکسن ساده تر از نمونه های توسعه یافته است و ا حتمالا در توسعه واکسن هایی برای دیگر مشکلات سلامتی نیز کاربرد دارد. این تحقیق در اوایل ۲۰۲۵ میلادی وارد مرحله یکم آزمایش بالینی می شود.

کد خبر 6099037 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند