Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها انتظار یک بازی سخت و دشوار را از تقابل با پورتو دارد. 

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی پورتو - منچسترسیتی شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، گواردیولا در ابتدای این نشست در مورد وضعیت سرخیو آگوئرو گفت:

نگران نیستم. او تمرین نکرد چرا که از ناحیه زانو مقداری احساس ناراحتی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تمرین نکرد ولی من نگران نیستم. 

مصدومیت رائول خیمنز

اول از همه امیدوارم حال خیمنز و (داوید) لوییز خوب باشد. شنیدم خیمنز تحت عمل جراحی قرار گرفته است بنابراین امیدوارم حالش خوب شود. این مهم ترین مسئله است؛ باید مراقب برخورد در ناحیه سر بود. من از دستور العمل های مرتبط در این رابطه مطلع نیستم و آن ها باید به وضوح تعریف شوند. ولی می دانم برخورد در ناحیه سر بسیار بسیار خطرناک است. 

تقابل با پورتو

مهم صعود بود که به آن رسیدیم ولی حالا برای صدرنشینی در گروه به آنجا می رویم. ما برای حفظ ریتم تیم وارد زمین می شویم. در کل لیگ برتر اولویت اصلی است. باید در بهترین شرایط ممکن این بازی را انجام بدهیم.  

استفاده از بازیکنان آکادمی

نه. ما 19 بازیکن آماده در تیم اصلی داریم و همگی همراه تیم سفر می کنند. قرار است با حریف واقعا سرسختی مواجه شویم و به بهترین بازیکنان مان نیاز خواهیم داشت.  

پیشرفت جان استونز

پس از پنج سال همکاری، به شناخت خوبی از یکدیگر رسیده ایم. همه چیز به خود جان بستگی دارد. ما از مهارت های خارق العاده او مطلع هستیم. این که همین سطح را حفظ کند به خودش بستگی دارد. او فصل گذشته به دردسر افتاد و این فصل به حفظ آمادگی و تمرین کردن نیاز دارد. او از همان روز اول برابر وولوز عالی بازی کرد. متاسفانه مصدوم شد و کار سختی برای بازگشت به ترکیب تیم داشت چون روبن (دیاز) استحکام را به تیم اضافه کرده است. ما برای او خوشحال هستیم. او پسری بسیار حساس است. همه عوامل کادر فنی به خاطر او خیلی خوشحال هستند.  

آیا بازیکنان به تفکرات شما عادت کرده اند؟

آن ها دقیقا می دانند ما به دنبال چه چیزی هستیم. روند کار کمی تغییر کرد ولی سایر چیزها همان است. بازیکنان جدید باهوش هستند و به زودی متوجه اصول تیم خواهند شد؛ اصلا پیچیده نیست. بازیکنان صرف نظر از حضور من یا فرد دیگری در اینجا، عاشق فوتبال بازی کردن هستند. مشکلی از این بابت نداریم.  

بازگشت بنجامین مندی

آمادگی او برای ما اهمیت زیادی دارد. گلزنی کردن آخرین خواسته من از مندی است. از او می خواهم به خوبی دفاع کند، آمادگی اش را حفظ کند و تمرکز داشته باشد. او دو 90 دقیقه بازی کرد و این کار را خیلی خوب انجام داد. هنوز باید منتظر بمانیم؛ این به خودش بستگی دارد، درست مثل جان. چنین چیزی به سرمربی یا فرد دیگری وابسته نیست.  

ژائو کانسلو

 ژائو این فصل بسیار تاثیر گذار ظاهر شده است. تعهد و تمرکز او بالاست. او باید تلاش کند و تمرکزش را به مدت 90 دقیقه حفظ کند. با توجه به مصدومیت الکس (زینچنکو)، بنجامین و ناتان (آکه) خیلی به ما کمک کرد. او شخصیت خیلی خوبی دارد. مهارت هایش در یک سوم هجومی منحصر به فرد است و می تواند همچون یک وینگر باشد. فقط لازم است همچون مندی مقداری روی فاز دفاعی کار کند. در این زمینه در حال بهتر شدن است. اعتماد به نفس او نسبت به ماه اول خیلی بهتر شده است.

یک بازی سخت دیگر مقابل پورتو

قطعا مسابقه ای سخت و فیزیکی خواهد بود. آن ها روحیه تیمی خارق العاده ای دارند و جنگنده هستند. بازی سختی خواهد شد. آن ها یکی از تیم های برتر پرتغال هستند و همچون المپیاکوس هر هفته برای برنده شدن تحت فشار هستند. این ذهنیت باعث می شود خیلی خطرناک شوند. همچون زمانی که آن ها به خانه ما آمدند، انتظار دارم بازی سختی داشته باشیم.

در مورد سرمربی پورتو که اعتقاد داشت کادر فنی منچسترسیتی، تیم داوری را تحت فشار می گذارد

موافق نیستم. او می تواند نظرش را بگوید ولی من با این گفته که ما داوران را تحت فشار می گذاریم موافق نیستم. تاریخ خودش گویای همه چیز است. ما تیمی نیستیم که دست به این کار بزند. وقتی اتفاقی بیافتد که با آن موافق نباشید، می توانید با کمک داور صحبت کنید. ما طی پنج سال حضور در اسپانیا و آلمان این کار را انجام ندادیم. من موافق نیستم.  

چالش انگیزترین فصل دوران حرفه ای گواردیولا؟

در واقع دوران حرفه ای ما. همه مربیان... جامعه متحول شده است. دیگر نشست های خبری طبق عادت قدیم برگزار نمی شوند. شرایط غیر طبیعی است و باید با آن سازگار شویم. این فقط در مورد سیتی نیست. حالا بازیکنان نمی توانند پس از پایان مسابقه راهی رستوران شوند. این فصل در حال یاد گرفتن هستیم تا چه پس از نتایج خوب و نتایج بد، دچار استرس نشویم. باید تا جای ممکن از هم فاصله بگیریم، در خانه بمانیم، به بهترین شکل غذا بخوریم و استراحت کنیم. باید در تمرینات با دقت باشیم، با ذهنی بازی سراغ بازی ها برویم... نه فقط در فوتبال، شرایط در تمامی مشاغل جدید است.

همچنین بخوانید:

پیش بازی پورتو - منچسترسیتی / جستجوی پرتغالی ها برای یافتن بلیت دور یک هشتم 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!