Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بسته داغ خبری سیاسی امروز شامل موضوعاتی همچون آیین تشییع شهید محسن فخری‌زاده، توضیحات شمخانی درباره ترور شهید فخری زاده، خاکسپاری شهید فخری زاده، هشدار درباره چندنرخی شدن ارز در لایحه بودجه ۱۴۰۰، برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در تهران، تکاپوی ترامپ برای به سرانجام رساندن پروژه ناتمام ایران هراسی و بررسی چگونگی کارآمدسازی بودجه ۱۴۰۰ با حضور قالیباف است که در ادامه می‌خوانید:

لحظه به لحظه با آیین تشییع شهید محسن فخری‌زاده

مراسم تشییع شهید محسن فخری‌زاده صبح امروز دوشنبه با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ فردی در صحنه ترور شهید فخری‌زاده حضور نداشت

شمخانی گفت: عملیات ترور شهید فخری‌زاده بسیار پیچیده بود و با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی رخ داد و هیچ فردی در صحنه حضور نداشت.

پیکر شهید فخری‌زاده به خاک سپرده شد

پیکر شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان که روز جمعه هفتم آذر ماه به شهادت رسید؛ در امامزاده صالح تهران دفن شد.

هشدار درباره چندنرخی شدن ارز در لایحه بودجه ۱۴۰۰/ مجلس این بار راه فساد را خواهد بست؟

چند سالی است که نرخ ارز به صورت دو نرخی تعیین می‌شود و نتیجه آن نیز نابسامانی و تورم است.

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در تهران

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان، امروز در تهران برگزار می‌شود.

هیچ کار احمقانه‌ای نزد مردم ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند

وزیر دفاع معتقد است که هیچ کار احمقانه‌ای در نزد مردم ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و عاملان ترور شهید فخری‌زاده به سزای عملشان می‌رسند.

تکاپوی ترامپ برای به سرانجام رساندن پروژه ناتمام ایران هراسی

پروژه ایران هراسی در سال‌های اخیر توسط دولت‌های آمریکا، به صورت پیوسته در سیاست خارجی این کشور دنبال شده است.

بررسی چگونگی کارآمدسازی بودجه ۱۴۰۰ با حضور قالیباف

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از برگزاری جلسه‌ای برای بررسی چگونگی کارآمدسازی بودجه با حضور رئیس مجلس در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

زمان، مکان و کیفیت پاسخ به کینه‌توزی‌های دشمن را ما تعیین می‌کنیم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان منتظر پاسخ ما به ترور دانشمند هسته‌ای مان باشند، گفت: زمان، مکان و کیفیت عمل را ما تعیین می‌کنیم.

با پول یک ناوشکن خارجی، پنج ناوشکن ایرانی می‌سازیم

امیر شاه‌کرم گفت: مرکز طراحی و برنامه‌ریزی ساخت شناور‌های نیروی دریایی قادر است با هزینه یک ناوشکن خارجی پنج ناوشکن در داخل بسازد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران انرژی هسته ای شهید محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده فخری زاده دانشمند مراسم تشییع بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس