Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی ضمن تکذیب یک ادعا از قول رسانه های صهیونیستی به توضیحاتی در خصوص جنگ رسانه ای که در روزهای اخیر در فضای مجازی به راه افتاده ارائه کرد.

خبرگزاری میزان -محمدجواد ظریف با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

سلام دوستان

با تسلیت مجدد ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری زاده، اجازه می‌خواهم نکته قابل توجهی را با شما در میان گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که در خبر‌ها دیده‌اید، این روز‌ها بانیان و حامیان سیاست شکست خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاشند تا از واپسین روز‌های رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم‌های ظالمانه بهره گیرند.

سفر‌های سراسیمه پمپئو به منطقه، ملاقات سه جانبه در عربستان و بیانیه‌های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد.

اما همزمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پمپئو، نتانیاهو و بن سلمان برای تشنج آفرینی کامل شود.

در اولین خبر شهادت فخری زاده که در رسانه‌های فارسی زبان منتشر گردید، به دروغ ادعا شد که «رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.»

این مطلب ١٨٠ درجه خلاف واقعیت است و نام فخری زاده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در اواسط دهه ٨٠ شمسی به آژانس داده شد و در قطعنامه ١٧٤٧ مصوب ٤ فروردین ١٣٨٦ در فهرست تحریم شورای امنیت قرار گرفت.

بررسی و تحلیل کلیدواژه‌های ده هزار توییتی که در چند ساعت اول پس از ترور در فضای مجازی در این زمینه منتشر شد نشان می‌دهد که حدود ٧٩ درصد توئیت‌ها جهت‌گیری برای اختلاف افکنی داخلی (مخالفت با برجام، همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مذاکره) تدوین شده و تنها ٢١ درصد آن‌ها علیه آمران و عاملان این جنایت وحشیانه بوده است.

بیشتر بخوانید: ظریف: نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در ترور شهید فخری زاده دیده میشود

جالب‌تر اینکه نزدیک ٩٣ درصد این توئیت‌ها مربوط به حساب‌های مجعول و بی‌شناسنامه با سابقه کمتر از یکسال و عمدتا با منشاء خارجی بوده‌است.

اما مسئولین و مردم هوشمند ایران هیچگاه فریب این آخرین دست‌وپازدن‌های تروریست‌های بین‌المللی و جنگ‌طلبان بدنام و تندروی صهیونیست را نخواهند خورد و با هر مرام و مسلکی برای قطعی ساختن دستاورد‌های مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ اقتصادی ترامپ و شرکا انسجام و یک‌پارچگی خود را حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدجواد ظریف شهید فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف شهید فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران