Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع چپ تازه‌وارد آبی‌پوشان پایتخت به احتمال فراوان در فصل جدید با شماره ۲ به میدان می‌رود ؛ شماره‌ای که در سال‌های اخیر بر تن دفاع راست محبوب و خوش‌تکنیک استقلالی‌ها بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتقال پر سر و صدای محمد نادری از پرسپولیس به استقلال، مهدی عبدیان مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد که نادری قصد دارد تا با رخصت از پیشکسوتان آبی‌پوش پیراهن شماره ۲ را در فصل جاری به تن کند؛ پیراهنی که پیش از این بزرگانی چون منصور پورحیدری در استقلال آن را به تن می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازیکنی که پیش از نادری پیراهن شماره ۲ آبی پوشان را به تن می‌کرد، خسرو حیدری دفاع راست وفادار و محبوب آبی‌ها بود که در پایان لیگ هجدهم از میادین خداحافظی کرد.

پس از خداحافظی حیدری، در لیگ نوزدهم بازیکنی شماره ۲ استقلال را به تن نکرد تا یک فصل پیراهن خسرو حیدری بایگانی بماند اما حالا با پیوستن نادری به جمع آبی پوشان، احتمالا این شماره بار دیگر از بایگانی خارج خواهد شد تا پس از دفاع راست آبی‌ها، این‌بار نوبت به دفاع چپ این تیم برسد تا شماره ۲ را به تن کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال منصور پورحیدری خسرو حیدری شماره ۲ استقلال استقلال خسرو حیدری شماره 2 استقلال محمد نادری منصور پورحیدری شماره ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا