Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، محرم سال گذشته وقوع درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های نظام آباد به پلیس اعلام شد که در آن درگیری پسر 25 ساله ای به نام ایمان زخمی و به بیمارستان منتقل شد . وی که از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود تحت درمان قرار گرفت اما چشم راستش به خاطر شدت جراحات نابینا شد .

ایمان پس از ترخیص از بیمارستان از دو مرد جوان که با وی درگیر شده بودند شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب قاسم و کیوان ردیابی و بازداشت شدند و در بررسی ها مشخص شد در آن درگیری کیوان فقط شاهد بوده و قصد میانجگری داشته است .

به این ترتیب برای قاسم کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

 نزاع خونین در نظام آباد تهران یک مصدوم برجای گذاشت

در ابتدای جلسه ایمان روبه روی قضات ایستاد و گفت: محرم پارسال برای دیدن دسته های عزاداری به خیابان رفته بودم که با قاسم به خاطر نگاه چپ درگیر شدم. او داد و فریاد را انداخت و تعداد زیادی برای میانجیگری وارد دعوا شدند .من نمی خواستم دعوا بالا بگیرد اما او یک باره چاقو کشید و ضربه‌ای به صورتم زد که موجب زخمی شدن صورتم و نابینایی چشم راستم شد .از آن روز به بعد زندگی ام سیاه شد و این ماجرا تاثیر بدی در روحیه خودم و خانواده ام گذاشته است. پزشکان از بازگشت بینای ام قطع امید کرده اند و من برای همیشه نابینا شده‌ام. به همین خاطر تقاضای قصاص چشم دارم.

سپس متهم در جایگاه ویژه‌ ایستاد و گفت : من و ایمان از قبل در محل با هم درگیر شده بودیم اختلاف کوچکی با هم داشتیم .آن شب به خاطر نگاه چپ بار دیگر با هم دعوا کردیم و من برای ترساندن او چاقو کشیدم. اما ضربه ای به صورتش نزدم.در آن درگیری چند نفر دیگر هم حضور داشتند و ممکن است یکی از آنها با چاقو به صورت ایمان او ضربه زده و موجب نابینایی او شده باشد .

با پایان دفاعیات متهم ، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقو نابینا قصاص اخبار حوادث متهم درگیری قصاص چشم پسر جوان درخواست سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده شهید عکس ترور فیلم قیمت پدر هسته ای ایران ایران زن شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر

در کوچه تهرانی نژاد مرعشی واقع در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۴ شهر تهران یک خانه قدیمی وجود دارد که به گفته شهروند خبرنگار ما این عمارت به زمان قاجار باز می‌گردد و تاریخی است. اما این خانه بسیار قدیمی و در حال فرسوده شدن است و از سوی دیگر اقدام به تخریب آن کرده اند.

این موضوع دغدغه ساکنان این منطقه شده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان شهری درخواست نگهداری و بازسازی این خانه تاریخی را کردند.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نمایی از سردر عمارت عالی قاپو قزوین در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر