Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «کاظم غریب‌آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار اعلام موضع شفاف آژانس درباره ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای برجسته کشورمان شد.

غریب‌آبادی با تأکید بر اینکه در وهله اول از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتظار می‌رود که به طور شفاف موضع خود را در ارتباط با اقدام تروریستی اخیر اعلام و قویاً این عمل را محکوم کند، خاطرنشان کرد: آژانس در برابر کشور عضوی که پذیرای بیشترین بازرسی‌های آن است و از طریق اجرای تعهدات مختلف، شفاف‌ترین برنامه هسته‌ای را دارد، اما دانشمندان آن در معرض تهدید ترور قرار دارند و یا ترور می‌شوند، و تأسیسات هسته‌ای آن نیز در معرض تعرض قرار دارند و یا مورد خرابکاری قرار می‌گیرند، مسئولیت فوری و اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5084885

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم غریب آبادی سازمان ملل متحد محسن فخری زاده محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور ترور دانشمندان هسته ای اسحاق جهانگیری تروریسم صحن مجلس برجام وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم

 شهید حجت الاسلام مهدی شاه ‏آبادی، روحانی مبارز و نماینده مردم تهران در دوره دوم مجلس شورای اسلامی سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۶۳ هنگام بازدیداز جبهه‏‌های جنگ تحمیلی در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ متجاوزان بعثی به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است