Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح دولت آمریكا برای قرار دادن نیروهای انصارالله یمن در لیست سازمان های تروریستی ، نگرانی ناظران بین المللی و آژانس های امدادی در مورد تاثیر این اقدام بر مذاكرات صلح و روند تحویل كمک به غیرنظامیان مستاصل در یمن را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « yemenonline»، طرح دولت آمریكا برای قرار دادن نیروهای انصارالله یمن در لیست سازمان های تروریستی ، نگرانی ناظران بین المللی و آژانس های امدادی در مورد تاثیر این اقدام بر مذاكرات صلح و روند تحویل كمک به غیرنظامیان مستاصل كه تحت كنترل این گروه در یمن قرار دارند را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناظران بین المللی هشدار دادند که اقدام آمریکا برای وارد کردن نام حوثی ها در لیست گروه های تروریستی بر روند مذاکرات صلح تاثیر می گذارد و آن را به تاخیر می اندازد.


عربستان سعودی و امارات متحده عربی در سال 2014 نام حوثی ها یا نیروهای انصارلله یمن را در لیست سیاه قرار دادند و آمریکا اقدامات مشابهی را که از سال 2018 در نظر گرفته بود هفته گذشته اجرایی کرد.

 

نشریه «فارین پالیسی» هفته گذشته گزارش داد که از مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده مطلع شده است که وزارت امور خارجه آمریکا در حال آماده سازی این اقدام به عنوان بخشی از سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران هستند.

 

«جرالد فایرشتاین» ، سفیر پیشین آمریکا در یمن و معاون اندیشکده موسسه خاورمیانه درباره این اقدام گفت: زدن برچسب تروریسم به حوثی ها تلاش سازمان ملل متحد برای حل مسالمت آمیز جنگ در یمن را دشوارتر می کند.

 

وی افزود: چنین حرکتی به عنوان یک موضع سیاسی تلقی خواهد شد نه به عنوان موضعی که با هدف تقویت استراتژی های ضد تروریسم یا شناسایی سازمان های تروریستی انجام می شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا حوثی ها یمن سازمان های تروریستی حوثی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6097345

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو