Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:30:13 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۹۵۵

ارزش سهام عدالت و دارایکم +جزئیات

امروز (دوشنبه ۱۰ آذر)  شاخص کل  بورس  در سومین روز کاری خود در هفته جاری همانند روز گذشته با افزایش تقاضا و جهش قیمت در اکثر نمادها و در ادامه روند صعودی روزهای گذشته با رشد آغاز به کار کرد و پس از چهار ماه وارد فاز گاوی شد و در انتها شاخص کل با ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۳۴ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای شستا، خودرو، شپنا، فولاد، وتجارت، برکت، و سیتا از پر تراکنش‌های بازار بودند. همچنین نماد های فارس، فولاد، شستا، تاپیکو و کگل بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز ارزش  سهام عدالت  ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته  ۲۱۲ هزار و ۹۰۲ تومان افزایش یافت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته ۱.۹ درصد رشد داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۱۴ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  رشد ۵.۴۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۵۴۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۲۰ هزار و ۸۳۰ تومان معامله شد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورس سهام عدالت دارایکم سهام عدالت بورس ارزش سهام عدالت دارایکم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی