Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: ارزیابی خسارات سیلاب اخیر پس از فروکش آب در مناطق آسیب دیده امکان پذیر می‌شود.

مسعود انصاریان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص سیلاب اخیر در برخی از شهر‌های خوزستان گفت: در مدت زمان کوتاهی مقدار بارش قابل توجهی در استان به ثبت رسید و موجب شد بارش‌ها سطح برخی از معابر را درگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به شهر‌های درگیر سیلاب اظهار کرد: برخی از نواحی اهواز به خصوص حاشیه شهر در سیلاب چند روز اخیر دچار آسیب شدند و شهر چمران در شهرستان ماهشهر و برخی از نقاط شهر ماهشهر نیز دچار آبگرفتگی شدند که آب در بخشی از نقاط به واسطه کاهش بارش‌ها در حال فروکش است.

وی افزود:در برخی از شهر‌ها همچون چمران و قسمت‌هایی از شهرستان ماهشهر آب گرفتگی معابر باعث ورود آب به داخل منازل شد.

انصاریان تاکید کرد: در مسجد سلیمان سقف حدود ۴ واحد مسکونی با خسارت روبرو شده است که کمک رسانی برای جابه جایی افراد درحال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در خصوص ارزیابی خسارات وارده به منازل مسکونی گفت:در بسیاری از نقاطی که به واسطه بارش‌ها به منازل مسکونی آسیب وارد شده تا زمانی که آب فروکش نکند امکان ارزیابی خسارات وجود ندارد لذا پس از فروکش آب کار ارزیابی آغاز می‌شود.

وی افزود: بنیاد مسکن خوزستان مانند سایر ادارات در حال توزیع ماشین آلات مقابله با آبگرفتگی‌ها در نقاطی که مدیریت بحران مشخص کرده است.

انصاریان با اشاره به سیل سال گذشته استان گفت: سال گذشته نیز سیلاب بسیاری از شهر‌های استان خوزستان را درگیر کرد که در پی آن بنیاد مسکن خوزستان براساس مصوبه دولت به واحد‌های آسیب دیده تسهیلات پرداخت کرد و تعمیر واحد‌های آسیب دیده را پس از ارزیابی‌ها آغاز کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: در مصوبه سال گذشته به سیل زدگان استان کمک معیشتی پرداخت شد.

بارندگی شدید از پنجشنبه هفته گذشته تا یکشنبه این هفته در خوزستان، آبگرفتگی معابر شهری در برخی شهر‌های استان را به همراه داشته است که به واسطه آن برخی از واحد‌های مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.

به واسطه بارش‌های اخیر شهر‌های اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامهرمز، رامشیر، ماهشهر و ایذه با آبگرفتگی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت محورهای استان خوزستان پس از سیلاب

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن ارزیابی خسارات بارش ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است