Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر طالب نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرعه برای استقلال در این فصل به گونه‌ای شده که آنها یک در میان بازی‌های سخت و ساده دارند. بازی‌های نسبتاً ساده در خانه و بازی‌های نسبتاً دشوار خارج از خانه است. شاگردان فکری لیگ را با یک بازی ساده مقابل مس رفسنجان آغاز کردند، با یک بازی دشوار مقابل فولاد ادامه دادند و دوباره در خانه خود به تیمی رسیدند که نسبتاً ساده بود و حالا به پیکان رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: پیکان شاید به سختی فولاد نباشد، اما قطعاً به سادگی ماشین سازی و مس رفسنجان هم نیست. آنها یک تساوی و یک پیروزی دارند و خودشان می‌توانند در صورت کسب امتیازات کامل این بازی به بالای جدول صعود کنند و این انگیزه پیکانی‌ها را برای این بازی بیشتر می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: مهدی تارتار (سرمربی پیکان) باوجود جوانی به سبب سالهای زیاد کار کردن در لیگ‌های یک و برتر، مربی پخته و باتجربه است و با شگردهایی که دارد روش بازی کردن با تیم‌های بزرگ و مدعی را بلد است. او معمولاً در این بازی‌ها با استراتژی که به کار می‌گیرد بازی را برای تیم مقابل دشوار می‌کند و بعضاً با همین روش امتیاز هم می‌گیرد.

طالب نسب تصریح کرد: محمود فکری باید با پیروزی در این بازی ثابت کند توان امتیاز گرفتن خارج از خانه و مقابل تیم‌های خوب را دارد. او باید در چنین بازی‌هایی عیار خود را نشان دهد و از همین رو این دیدار برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

هافبک چپ پای دهه هشتاد آبی پوشان اضافه در خصوص اتفاقی که بین دو دروازه‌بان این تیم افتاد اظهار داشت: وقتی تیمی دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح دارد باید منتظر چنین حاشیه‌هایی باشد. من امیدوارم این آخرین قهر و آشتی باشد که در بین این دو دروازه‌بان می‌بینیم. مدیریت کردن بین مظاهری و حسینی کار ساده‌ای نیست و یکی از هنرهای مربیان بزرگ اداره فضای درونی تیمش است.

وی خاطر نشان ساخت: من برای تیمی که در آن بازی کردم و به آن علاقه دارم آرزوی موفقیت می‌کنم و این تنها کاری است که در این مقطع از دست من بر می‌آید. فکری هم مربی است که اشتباه روی این نیمکت ننشسته و امیدوارم او در مسیری که گام بر می‌دارد موفق باشد.

کد خبر 5083119

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد دیه گو مارادونا یحیی گل محمدی کشتی فرنگی لیگ کشتی تیم فوتبال پیکان تهران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد

استقلال در مصاف پربرخورد با ذوب آهن دو تلفات برای بازی هفته آتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

سپس صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها هم با خطا در میانه میدان و گرفتن فرصت ضدحمله از حریف، کارت زرد دریافت کرد و چهار اخطاره شد.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم