Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@08:27:06 GMT

روحانی: این سامانه جزء آرزوهای بزرگ دولت بود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۶۱۸

رئیس جمهور عصر دیروز (دوشنبه ۱۰ آذر) در هجدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات(دولت الکترونیک) و بهره برداری از مرحله اول و مهم سامانه جامع تجارت، اظهارداشت: بهره برداری از این سامانه جزو آرزوهای مهم دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری بود و می تواند کار را برای مبارزه با قاچاق تسهیل و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد و فعالیت اقتصادی را کاملاً شفاف می کند، گفت: ۷۰ درصد این سامانه امروز افتتاح شد و ۳۰ درصد باقی مانده که بخش بزرگ آن به سامانه انبارهای کشور مربوط می شود در ۹۹/۱۱/۱۱ تکمیل خواهد شد.
به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ آذر) در هجدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات(دولت الکترونیک) و بهره برداری از مرحله اول و مهم سامانه جامع تجارت، اظهارداشت: بهره برداری از این سامانه جزو آرزوهای مهم دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری بود و می تواند کار را برای مبارزه با قاچاق تسهیل و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد.
وی با برشمردن اهمیت ویژه این سامانه ها بویژه سامانه جامع تجارت و ارائه خدمات به تجار با پنجره ای واحد، گفت: ۷۰ درصد این سامانه جامع قابل دسترسی است و ۳۰ درصد که مربوط به سامانه انبارهای دولتی، گمرکات و بنادر است تصمیم گرفته شد که همه اقدامات لازم برای اتصال این انبارها ۱۱ بهمن ۹۹ انجام و سامانه به طور کامل تکمیل شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز وعده چند ماه قبل دولت درخصوص افتتاح سامانه تجارت در تاریخ ۹۹/۹/۹ عملی شد و شاهد افتتاح مرحله اول و مهم این سامانه بودیم ، افزود: با آغاز فعالیت این سامانه جامع برای فعالیت تجار و بازرگانان همه مراحل تجارت کالا از ثبت سفارش و خرید کالا تا توزیع آن در کشور ثبت و قابل رهگیری خواهد بود.

برچسب ها: سامانه جامع تجارت ، دولت الکترونیک ، صادرات و واردات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Krt

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سامانه جامع تجارت دولت الکترونیک صادرات و واردات سامانه جامع تجارت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات