Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعان گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزائی و مشارکت مسئولان و خیران یزدی برای رفع نیازهای تحصیلی و معیشتی‌شان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد شجاعان» صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وضعیت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و کمبودها و نیازهای آن‌ها، گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزائی و مشارکت مسئولان و خیران یزدی برای رفع نیازهای تحصیلی و معیشتی‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۴۵۰۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) نیازمند مشارکت همگانی در رفع نیاز آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای رفع نیاز مددجویان به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در دستور کار این نهاد قرار دارد.

در این جلسه توافقاتی برای رسیدگی بهتر به وضعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های مختلف با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر یزد به عمل آمد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد مددجویان کمیته امداد دانش آموزان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپادهای ایرانی تحریم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به «اوفک» روز پنجشنبه، چند فرد و نهاد را با ادعای ایفای «نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای ایرانی برای وزارت ایران»، تحت تحریم قرار داد. 

واشنگتن با بیان اینکه این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و کانادا اعمال شده‌اند، در ادامه مدعی شد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود «در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد».

طبق این بیانیه هشت فرد ایرانی، ۱۵ نهاد در ایران، امارات، پاناما و هند، ۲ کشتی و یک هواپیما به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند.

«برایان نلسون» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی» مدعی شد: «وزارت دفاع ایران به بی‌ثبات‌کردن منطقه و جهان با حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمله بی‌سابقه به اسرائیل و اشاعه پهادها و دیگر سخت افزارهای نظامی برای نایبان ایران ادامه می‌دهد».

او همچنین گفت: «ایالات متحده در هماهنگی نزدیک با انگلیس و کانادا از همه ابزارهای در دسترس برای مقابله با کسانی که از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کند».

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی است که ایران همواره اعلام کرده یک طرف جنگ در اوکراین نیست و این غرب است که با گسیل سلاح به این کشور، بر آتش درگیری‌ها می‌دمد.

ایران همچنین اعلام کرده در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت این کشور در دمشق، بر اساس منشور ملل متحد درباره حق پاسخگویی، مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه