Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی صالحی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: پس از گرانی‌های اخیر، در راستای تنظیم بازار مقادیری مرغ از سهمیه استراتژیک در اختیار واحدهای صنفی با هدف توزیع بین مردم قرار گرفت.

وی ابراز داشت: متأسفانه حسب اطلاعات واصله احدی از صنوف قصد عرضه خارج از شبکه را داشته و مقدار کثیری از سهمیه سایر صنوف را خریداری و قصد فروش به قیمت آزاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: در اقدامی به موقع، کالا توسط تیم تعزیرات حکومتی، اطلاعات سپاه و بازرسی صنعت و معدن کشف و ضبط شد.

وی ابراز داشت: همچنین گزارش تخلف توسط بازرسی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال و قطعاً برخورد شدید در انتظار متخلف است.

مدیرکل تعزیرات استان گفت: سامانه توزیع کالا از صفر تا صد زیر ذره بین تعزیرات حکومتی، بازرسی صنعت و معدن و سازمان اطلاعات سپاه استان است.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع ایجاد شود و قبل از اقدام، متخلفین در دست قانون گرفتار می‌شوند.

کد خبر 5084970

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مرغ ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دارو نقره داغ شد

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری دارو خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.

مهر در خبری نوشت:مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت استعلام لازم، تخلف نگهداری داروی خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز و علاوه بر ضبط کالا، حکم پرداخت جزای نقدی را صادر کرد.

به گفته مختاری، این پرونده در شعبه تجدیدنظر رسیدگی و متهم به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش ریالی کالا محکوم که جریمه صادره دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک آپارتمان مسکونی که برای انبار دارو مورد استفاده قرار می‌گرفت، حجم انبوهی از دارو را مشاهده و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904374

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۸۷۶ هزار لیتر نفت گاز در کردستان
  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • برخورد با اصناف متخلف در شاهرود
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد