Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:32:22 GMT

دستگیری ضارب مامور یگان حفاظت منابع طبیعی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۳۴۰

دستگیری ضارب مامور یگان حفاظت منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه در این باره گفت: متخلفی که با استفاده از یک دستگاه تراکتور در حال تخریب اراضی ملی بود پس از مواجه با ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به ضرب و شتم شدید با ماموران پرداخته و یکی از  آنها را مصدوم و روانه بیمارستان کرد. 

محمد هدایت فرد  اظهار داشت: هم‌اکنون این نیروی منابع طبیعی تحت مداوا قرار گرفته و حال عمومی وی نیز مطلوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از پشتیبانی دادستان شهرستان خرامه در عملیات شناسایی فرد ضارب گفت: با هماهنگی های انجام شده در نهایت وی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با تمام تلاش و خطرات و تهدیدات جانی خود برای حفظ بیت المال و حفاظت از عرصه های ارزشمند طبیعی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع طبیعی دستگیری بیمارستان زندان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ماموران گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال و ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و توقیف کردند.

سرهنگ مسعود احسانی گفت: در این زمینه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت‌های شیلات هرمزگان برای صید در سال ۱۴۰۳

وی گفت: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم